تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو علاوه بر پرسپولیس خواهان دیگری هم در ایران دارد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال بسیار زیاد تا عصر امروز برانکو ایوانکویچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2006، امروز با نماینده باشگاه پرسپولیس، در ترکیه جلسه دارد تا تکلیف حضورش در این تیم مشخص شود.

از روزی که برانکو از فوتبال ایران رفته تا امروز بارها و بارها صحبت از بازگشت او به کشورمان بوده که هر بار این مساله به خاطر بدهی مالیاتی پرفسور منتفی شده است.

در بین تیم های خواهان او هم بیشتر از همه نام سپاهان و پرسپولیس دیده می شود.

اردبیهشت ماه امسال بود که اعلام شد سپاهان به دنبال جذب برانکو است. مدیران باشگاه که گویا از عملکرد زلاتکو کرانچار نداشتند به جز برانکو البته مذاکراتی هم با سنول گونش ترکیه ای داشتند اما درخواست مالی بالای گونش و داستان بدهی مالیاتی برانکو باعث شد تا حضور او در اصفهان منتفی شود.
در آن مقطع از یک تیم دیگر هم به عنوان مشتری ایوانکویچ نام برده شد. گفته می شد تراکتورسازی علاقه زیادی به همکاری با سرمربی سابق تیم ملی دارد و حتی کار به جایی رسید که نامه ای منتسب به برانکو منتشر شد که در آن سرمربی تیم ملی از اینکه تراکتورسازی دنبال اوست، اظهار خوشحالی کرده بود. گویا برانکو برای نشستن روی نیمکت این تیم 600 هزار دلار می خواست و حتی قرار بود با هماهنگی باشگاه تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال، بدهی مالیاتی برانکو در چند قسط پرداخت شود با این همه حضور این مربی در تبریز هم به جایی نرسید.

شهریور ماه هم بعد از آنکه در صفحه فیس بوک سرمربی سابق دینامو زاگرب، متنی درباره پیشنهاد از ایران منتشر شد، نگاهها سمت دو باشگاه رفت. پرسپولیس که در آن مقطع مشکلات زیادی بین علی دایی و سیاسی داشت و از طرف دیگر پیکان که با منصور ابراهیم زاده به نتیجه نرسیده بود. این دو باشگاه البته در آن مقطع مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی را تکذیب کردند تا باز هم هواداران برانکو این مربی را در ایران نبینند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد