تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدیرعامل استقلال امروز تحت تاثیر اهمیت بازی با پرسپولیس به تمرین آمد و دقایقی در رختکن با بازیکنان صحبت کرد.



به گزارش "تک گل"، افشارزاده که به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌ کند، کمتر فرصت آن را پیدا می‌ کند که سری به بازیکنان تیمش بزند و در مورد مسائل مختلف با آنها صحبت کند. اما بازی حساس با پرسپولیس فرصتی شد تا او از نزدیک بازیکنان را ببیند و البته در مورد مشکلات‌شان با آنها صحبت کند.

افشارزاده در رختکن استقلال به بازیکنان گفت: از شما تشکر می‌ کنم چراکه برد بسیار حساسی را برابر سپاهان به دست آوردید. از همه شما راضی هستیم و ممنون که دل هواداران را شاد کردید.

او در مورد بازی دربی هم گفت: بازی دربی فرصتی است تا بتوانید یک بار دیگر هواداران استقلال را خوشحال کنید. البته باید اخلاق را هم رعایت کنید تا بازی خوبی از کار دربیاید.

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات مالی بازیکنان هم گفت: مشکل پرداختی‌ها هم حل شده است و ظرف همین چند ساعت پول ها در حسابتان هست. مشکلاتتان برطرف شده است و هر مشکل دیگری هم که داشته باشید، من در خدمت‌تان هستم. در دربی به هیچ چیز فکر نکنید و فقط به فکر پیروزی باشید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد