تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم پرسپولیس با نتیجه 2-0 تیم استقلال اهواز را شکست داد و صدرنشین ماند.

 تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند.



استقلال اهواز:  احسان مرادیان، مکی شریفی، مهدی اسلامی، علی هلیچی، میلاد ربانی، پدرام اردلانی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، میلاد پاک پرور، حسین ساکی، طالب ریکانی.

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر،‌ لوکا ماریچ، محمد انصاری،‌رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، جری بنگستون

نیمه اول

نیمه اول را در ابتدا پرسپولیسی ها بهتر آغاز کردند و دقیقه  6 توپ درون محوطه جریمه استقلال اهواز به علی علیپور رسید که شوت پای چپ این بازیکن را مرادیان با واکنشی عالی دفع کرد. دقیقه 11 پاس بازیکن پرسپولیس باعث شد علیپور در زاویه ای بسته صاحب موقعیت شود که شوت این بازیکن از کنار دروازه استقلال عبور کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا دقیقه 28 سانتر از جناح راست به جری بنسون رسید که ضربه سر این بازیکن را مرادیان با شیرجه ای زیبا دفع کرد. دقیقه 43 کرنر ارسالی استقلال اهواز توسط میلاد پاک پرور به عادل کلاه کج رسید که ضربه این بازیکن باتجربه را سوشا مکانی با یک دست از کنج دروازه دفع کرد تا در واپسین دقایق نیمه اول دروازه پرسپولیس بسته بماند.

نیمه دوم

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و موقعیت هایی را برای خود ایجاد کردند. دقیقه 51 شوت محکم پای چپ عادل کلاه کج از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه 53 کرنر ارسالی محسن مسلمان به امید عالیشاه رسید که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه عبور کرد. سرانجام دقیقه 55 پاس در عمق علیپور در جناح چپ به عالیشاه رسید که سانتر این بازیکن به بنسون رسید و مهاجم هندوراسی با ضربه سر دروازه استقلال اهواز را باز کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند. دقیقه 73 شوت احمدزاده از پشت محوطه از بالای دروازه استقلال با اختلاف زیادی بیرون رفت. دقیقه 85 با خطا روی علیپور داور پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد و بنسون به راحتی توپ درون دروازه قرار داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد