تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" ، علی کفاشیان در مورد بازگشت کی‌روش به ایران گفت: کی‌روش آمد، خوش آمد!



سرمربی تیم ملی امروز به ایران برگشت و قرار است پس از در رفتن خستگی‌اش جلسه ای را با او برگزار کنیم.

وی در مورد بالا گرفتن دعوا در خصوص دو بازیکن مشترک تیم امید و تیم ملی یعنی جهانبخش و آزمون گفت: در این مورد پس از جلسه‌ای که می‌گذاریم تفاهم و تصمیم‌گیری خواهیم کرد و نتیجه آن نیز پس از پایان این جلسه اعلام می‌شود. هرچند که بعید است با وجود خستگی کی‌روش این جلسه برگزار شود.

وی در مورد صحبت وزیر ورزش مبنی براینکه حق پخش را در مجلس قانونی می‌کنیم گفت: این کار بسیار خوب و بزرگی است و ما هم دنبالش هستیم تا انجام شود.

کفاشیان در مورد اینکه وزیر ورزش گفته بود تلاش می کنیم تا میزبانی به ایران برسد نیز یادآور شد: هم کسب میزبانی و هم قانونی شدن حق پخش کار بسیار بزرگ و درستی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 مشخص شود گفت: من هم اینطور شنیده‌ام قرار است امروز میزبان مشخص شود و بیشتر اطلاعات ندارم البته 5 نفر از ناظران AFC برای عید نوروز هم ویزای ایران را گرفتند و هم ویزای امارات را تا هر کشوری میزبان جام ملت‌ها شد به آن کشور سفر کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دستیار ایرانی کی‌روش گفت: در جلسه‌ای که با او می‌گذاریم در این مورد با او صحبت خواهیم کرد و در خصوص دستیار ایرانی نیز به تصمیم‌گیری خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رهاد مجیدی به عنوان کمک کی‌روش انتخاب شده است یادآور شد: خود کی‌روش امروز این موضوع را رد کرده بود و گفته بود خیر و ما هم هنوز کسی را تعیین نکردیم.

کفاشیان درمورد احتمال لغو بازی باشیلی یادآور شد: دنبال بازی با شیلی هستیم که این بازی ایرادهایی دارد و می‌خواهیم اول آنها را رفع کنیم اما برگزاری اردوی اتریش هیچ مشکلی ندارد.

وی در مورد جلسه هیات رئیسه گفت: در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ایم .

کفاشیان در پایان در مورد سرپرستی فتح‌الله‌زاده در هیات فوتبال استان کردستان گفت: فتح‌الله‌زاده فوق معاون کل استانداری کردستان است که سرپرستی هیات را به عهده گرفته و او کردستانی محسوب می‌شود و با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال فرق دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد