تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آدريانو گالياني قائم‌مقام باشگاه ميلان تاييد کرد که براي جذب فرناندو تورس و مارکو فان خينکل با چلسي در حال مذاکره است.



باشگاه ایتالیایی مایل است تا رقم درخواستی چلسی برای تورس را بپردازد، اما هنوز توافقی با تورس که دستمزد هفتگی او در استمفورد بریج ۱۵۰ هزار پوند بوده ندارد. این بازیکن برای ترک چلسی تسویه‌ی کامل مبلغ دو سال باقی‌مانده از قراردادش را مطالبه کرده است. همچنین چلسی در نظر دارد تا هافبک هلندی خود فان خینکل را به صورت قرضی واگذار کند، زیرا او پس از مصدومیت شدید سال گذشته‌اش نیاز به بازی دارد.

میلان به یک مهاجم برای جایگزینی ماریو بالوتلی نیاز دارد، اما در صورتی که تورس از پیوستن به این تیم امتناع کند، آن‌ها به دنبال مهاجم لیورپول فابیو بورینی برای یک قرارداد قرضی می‌روند. روبرتو سولدادو از تاتنهام و کنستانتینوس میتروغلو از فولهام نیز گزینه‌های دیگر مد نظر میلان هستند.

گالیانی به شبکه‌ی تلویزیونی میلان گفته است: «هدف ما جذب یک مهاجم بزرگ است. فرناندو تورس چنین شاخصه‌ای دارد. باید دید او به تیم ما می‌آید یا بازیکن دیگری. گفتگوهای ما در جریان است. در مورد فان خینکل هم پیشنهادی به چلسی داده‌ایم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. امیدوار ایم بتوانیم او را به خدمت بگیریم.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد