تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم آث میلان با نتیجه 2-0 در خانه برابر چزنا به برتری رسید. و تیم رم در زمین تیم ورونا با نتیجه 1-1 متوقف شد.



میلان و چزنا در سه هفته اخیر، نتایج مشابهی گرفته بودند. میلانی ها پس از پیروزی بر پارمای قعرنشین، مقابل یوونتوس شکست خورده و در برابر امپولی هم به تساوی رسیده بودند. چزنا هم از سه بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده بود که بخصوص تساوی 2-2 هفته گذشته مقابل یوونتوس، نتیجه بسیار مثبتی برای این تیم تلقی می شد.
میلان در رده 11 و چزنا در رده 19 جدول قرار داشتند. در این بازی اینزاگی ترجیح داده بود تا از چرچی استفاده نکند و در عوض، دسترو را در کنار منز در پیشانی خط حمله قرار داد.

بازی مطابق انتظار با میدانداری میلان شروع شد و این تیم به وضوح میل بیشتری برای گلزنی داشت. حمایت هواداران میلان در سن سیرو نیز به بازی هجومی تر روسونری ها کمک می کرد. بازی تا دقیقه 20 تقریبا بدون هیچ حادثه قابل ذکری سپری می شد که در این لحظه، بوناونتورا موفق شد دروازه چزنا را باز کند.

این بازیکن روی پاس خوب منز، بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شلیک محکم و دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا میلان از میهمان قعرنشینش پیش بیفتد. در ادامه، بازهم این تیم میلان بود که چند بار روی پاس های خوب مونتولیوو و ضربات منز و دسترو صاحب موقعیت گل شد اما هیچدام ثمری نداشت تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بازیکنان چزنا به قصد جبران گل خورده با شجاعت بیشتری به سمت دروازه میلان نزدیک می شدند اما زور لازم برای تحمیل فشار و خلق موقعیت گل را نداشتند. میلان نیز برای بیشتر کردن فاصله و ایجاد حاشیه امنیت، نیم نگاهی به دروازه چزنا داشت و یکی دو موقعیت خوب را نیز از دست داد.

در اواخر بازی بود که چرچی به جای منز وارد زمین شد و بلافاصله نیز میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد.دقیقه 88، ضربه کاشته را چرچی روی دروازه چزنا ارسال کرد که لوکارلی با خطای مدافع چزنا نقش بر زمین شد. در این صحنه، تصمیم داور پنالتی بود و پاتزینی یک دقیقه بعد، این پنالتی را به گل دوم میلان تبدیل کرد.

در ادامه، میلان یک بار دیگر توسط دی یونگ می توانست به گل سوم نیز دست یابد اما این بازیکن نتوانست پاس خوب رامی را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند. بدین ترتیب میلان موفق شد پس از دو بازی، طعم شیرین پیروزی را بچشد و با 33 امتیاز به رده نهم جدول صعود کند.

در دیگر بازی های نتیاج زیر به دست آمد :

هلاس ورونا 1-1 رم
لاتزیو 2-1 پالرمو
امپولی 3-0 کیه وو

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد