تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان اینزاگی پس از هفته ها ناکامی و کسب نتایج ضعیف، در خانه مقابل رقیب قدرتمند خود آ اس رم به پیروزی 2-1 رسیدند.



نیمه نخست را تا حدودی میلانی ها بهتر آغاز کرده و توسط ضربات از راه دور هوندا و بوناونتورا چند موقعیت گلزنی را خلق کردند. پس از این فشار اولیه اما رمی ها از لاک دفاعی خارج شده و با حرکات دومبیا و پیانیچ به دنبال رسیدن به دروازه لوپز بودند که راه به جایی نبرد و از آن سو روسونری ها موفق شدند در آخرین دقایق این نیمه توسط حرکت هوندا گل ارزشمندی را به وسیه ستاره جوان و بلژیکی خود به ثمر برسانند.

نیمه دوم را می توان به نام شاگردان گارسیا نوشت. پایتخت نشینان بازی را تهاجمی آغاز کرده و در همان ابتدا می توانستند توسط فلورنتزی و لیائیچ به گل برسند، اما همچون نیمه اول در شرایطی که به نظر روند بازی به سود جالوروسی ها بود این شاگردان اینزاگی بودند که با حرکت دیگری از هوندا و ضربه سر دسترو مهاجم سابق همین تیم اختلاف را به دو گل برسانند. پس از این گل در تصمیمی مشکوک تالیاونتو داور سرشناس دیدار یک پنالتی را به سود رم گرفت تا کاپیتان توتی تازه وارد اختلاف را به حداقل برساند، اما حملات دقایق پایانی این تیم دیگر به جایی نرسید تا شاگردان گارسیا در اتفاقی جالب در کمتر از چند هفته برای بار دوم در استادیوم سن سیرو متحمل شکست شوند.

شرح گل های بازی

 دقیقه 40 (1-0، فن خینکل):  پاس هوندا در آستانه دروازه رم به ستاره جوان بلژیکی این تیم رسید تا وی به آسانی گل اول دیدار را به ثمر برساند

 دقیقه 59 (2-0، دسترو): باز هم پاس گلی از هوندا. سانتر پای راست این هافبک ژاپنی در مقابل دروازه به ماتیا دسترو رسید تا وی با یک ضربه سر دروازه تیم سابق خود را فرو بریزد.

دقیقه 73 (2-1، توتی): برخورد ایتوربه و دی یانگ را داور مسابقه پنالتی تشخصی داد تا ضربه پای راست آرام کاپیتان توتی از زیر دستان دیگو لوپز به درون دروازه رود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد