تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در جلسه توجيهي و فني داوران ليگ برتري از رئيس سازمان ليگ تقاضا شد تا داوران به امکانات روز داوري مجهز شوند.



در جلسه توجيهي و فني داوران فوتبال که با حضور مهدي تاج، حسين عسگري، فريدون اصفهانيان، هدايت‌الله ممبيني و تمامي داوران ليگ برتري برگزار شد داوران درخواست‌هاي خود را به رئيس سازمان ليگ اعلام کردند.

مهمترين دغدغه داوران در اين جلسه جو حاکم بر فوتبال ايران و اعتراض‌هاي تماشاگران به قضاوت‌ها بود و داوران از تاج خواستند شرايطي حاکم شود که ديگر جو ورزشگاه‌ها عليه آنها نشود.

حسين عسگري و هدايت‌الله مبيني درخواست‌هايي براي تجهيز داوران ليگ برتري داشتند که آنها را در جلسه امروز اعلام کردند. خريداري 8 دست هدست (گوشي) راديويي يکي از مهمترين درخواست‌هايي بود که حسين عسگري اعلام کرد.

وي معتقد بود که خريد هدست‌هاي راديويي هزينه‌اي نزديک به 200 ميليون در بر خواهد داشت که مي‌توان اين هزينه را از درآمدهاي اسپانسرينگ فراهم کنند.

خريد اسپري‌هاي محو شونده که در جام جهاني مورد استفاده قرار گرفت و همچنين داشتن ساعت‌هاي مدرن داوري براي داوران ليگ برتري درخواست‌هاي ديگري بود که از سوي ممبيني اعلام شد و از تاج تقاضا شد اين موارد را در نظر بگيرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد