تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رييس سازمان ليگ فوتبال ايران از پيشنهاد جديد به صداوسيما به منظور افزايش حق پخش تلويزيوني خبر داد و گفت: هنوز با صداوسيما توافق نشده و پيشنهاد جديد فدراسيون را شنبه تسليم مسوولان اين سازمان کرديم.



دومين هفته از مسابقه‌هاي فوتبال ليگ برتر هم گذشت اما هنوز تکليف حق پخش تلويزيوني رقابت‌هاي امسال ميان فدراسيون فوتبال و سازمان صداوسيما مشخص نشده است و با اين حال دوربين‌هاي تلويزيوني بدون هيچ مشکلي در ورزشگاه‌ها حضور يافته و مسابقه‌ها هم از تلويزيون پخش مي‌شود!

صداوسيما در گام اول بسته‌ي پيشنهادي‌اي را در واقع براي تعيين رقم حق پخش تلويزيوني به فدراسيون فوتبال داد که در آن مبلغ قرارداد سال اول حدود 20 ميليارد تومان در نظر گرفته شده بود و فدراسيون هم با اين رقم مخالفت کرد. قرار بعدي اين شد تا در جلسه‌اي مشترک پيرامون موضوع صحبت شود و اين جلسه چهارشنبه انجام شد.

** در جلسه 5 ساعته چهارشنبه ارقام طرفين به هم نزديک نشد

مهدي تاج، رييس سازمان ليگ که در آن جلسه حضور داشت درباره تعيين تکليف حق پخش تلويزيوني اظهار کرد: جلسه چهارشنبه بسيار مفصل بود و از ساعت 10 تا 3 بعدازظهر طول کشيد. علي کفاشيان رييس فدراسيون در آن حضور داشت و از طرف صداوسيما هم تقدس نژاد و برخي مسئولان ديگر شرکت کردند. اگرچه جلسه‌ي خوبي بود و نقطه نظرات طرفين گفته شد اما اعداد هر دو طرف به هم نزديک نشد!

** پيشنهاد جديد براي همکاري مشترک به صداوسيما رفت

وي در پاسخ به اينکه پس بالاخره تکليف چه خواهد شد خاطرنشان کرد: قرار بر اين شد تا ما نامه‌اي را به صداوسيما ارسال کرده و در آن پيشنهادات‌مان را به صورت مکتوب ارائه کنيم. در پيشنهاد ما همکاري جديدي ميان فدراسيون و صداوسيما شکل مي‌گيرد و در موضوع حق پخش کمک‌هايي به بخش بازرگاني صداوسيما خواهد شد. بدين صورت که شرکتي که با ما قرارداد تبليغات محيطي دارد هم به ميان مي‌آيد و همکاري با بخش بازرگاني صداوسيما خواهد داشت. اين نامه توسط بنده آماده شد و پس از آن از طرف فدراسيون به دست صداوسيما مي‌رسد تا مشکل را حل کنيم.

** آنها حداکثر 2 ميليارد روي پيشنهادشان گذاشتند

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اينکه آيا صداوسيما در جلسه چهارشنبه بر رقم پيشنهادي‌اش که حدود 20 ميليارد تومان بود افزود، گفت: مبلغ قرارداد حق پخش سال گذشته به طور دقيق 17.5 ميليارد تومان براي يک سال بود که صداوسيما در پيشنهاد جديدش مبلغي در حدود 20 ميليارد تومان را ارائه کرده بود و بعد از چانه‌زني‌ها آن‌ها حداکثر 2 ميليارد تومان روي مبلغ پيشنهادي نخست گذاشتند که اين رقم به هيچ وجه نزديک به اعداد و ارقام فدراسيون و سازمان ليگ نيست.

تاج در واکنش به اينکه در پيشنهاد جديدي که به صداوسيما ارائه مي‌دهيد به ارقام مد نظرتان نزديک مي‌شويد، اظهار کرد: بايد ببينيم شرايط چگونه مي‌شود و احتمالا تا حدود قابل توجهي اين مبلغ مي‌تواند افزايش يابد اما الان نمي‌توان به طور دقيق درباره‌اش صحبت کرد. ما اميدواريم بتوانيم با اين قالب جديد با صداوسيما تفاهم کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد