تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عضو هيات رييسه سازمان ليگ برتر فوتبال از فروش بليت‌هاي شهرآورد پايتخت از چند روز آينده خبر داد.



نشست هيات رييسه سازمان ليگ برتر فوتبال با حضور محمدرضا ساکت، سهيل مهدي (رييس کميته‌ توسعه و تجهيز سازمان ليگ) و حجت‌الاسلام عليپور (رييس کميته‌ صيانت و بازرسي سازمان ليگ) آغاز شد.

در ابتداي اين نشست ساکت با اشاره به سانحه هوايي اخير که منجر به کشته شدن تعدادي از هموطنانمان شد گفت: قرار است مسائل مربوط به سازمان ليگ در اين نشست در سه بخش ارائه شود. بخش اول رويکردهاي سازمان ليگ در فصل چهاردهم ليگ برتر است و سپس مسائلي درباره سقف بودجه و الزامات AFC که به موقع خود ارائه مي‌شود.

اين عضو هيات رييسه سازمان ليگ ادامه داد: اولين رويکرد سازمان در فصل جاري جوانگرايي تيم‌ها است که اصلي اساسي در افزايش سرعت، کيفيت و پويندگي فوتبال است. در حال حاضر اين مساله در حال ارزيابي است اما به عنوان مثال ملوان با ميانگين سني 23.8 وضعيت خيلي خوبي دارد و تراکتورسازي از ميانگين سني 29 در سال گذشته به عدد 24 رسيده است.

وي افزود: اتفاق مهمي که امسال رخ داد و هميشه مورد تاکيد رسانه‌ها قرار داشت، مشخص شدن تقويم يک ساله ليگ برتر است. ديروز برنامه بازي‌ها تا هفته‌ آخر منتشر شد که به اين وسيله از توقف ناخواسته در جريان ليگ جلوگيري مي‌شود و از برنامه‌هاي تيم ملي بزرگسالان، تيم ملي اميد و نماينده‌هاي فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا حمايت صورت مي‌گيرد. سازمان ليگ همچنين مناسبت‌هاي ملي و مذهبي را در اين برنامه لحاظ کرده است. از همين جا از زحمات آقاي بهروان و کاظمي، شهبازي و همين طور ساير عزيزاني که در اين زمينه تلاش کرده‌اند تشکر مي‌کنم. اين کار حداقل در 25 سال گذشته رخ نداده بود.

ساکت در ادامه دومين نکته مهم فصل چهاردهم ليگ برتر را فروش الکترونيکي بليت در ورزشگاه آزادي عنوان کرد و گفت: تلاش مي‌کنيم که اين مساله را در ساير استان‌ها نيز عملياتي کنيم. از دو سال قبل اين کار شروع شد و امسال همه بلوک‌هاي ورزشگاه آزادي تحت فروش بليت الکترونيک قرار گرفته است. مديريت اين کار بر عهده مهندس مهدي است. شرکت "افق سبز"، مسئولان حراست فدراسيون فوتبال، يگان ويژه و مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مستقيما در اين پروژه حضور دارند. تقاضاي من از رسانه‌هاي تصويري اين است که اين هفته‌ بخشي از کارشان را به پوشش اين مساله اختصاص دهند. تاکيد سازمان ليگ و باشگاه‌ها اين است که همه تماشاگران قبل از حضور در ورزشگاه آزادي بليت خود را خريداري کرده باشند.

وي در ادامه از فروش بليت‌هاي شهرآورد پايتخت از چند روز آيند خبر داد.

ساکت در ادامه گفت: از اين پس ناظران مسابقات مانند، ناظران AFC مجهز به تبلت هستند و تمام فعاليت‌هاي خود را به صورت آنلاين از ورزشگاه مخابره مي‌کنند. براي اين منظور دوره‌هاي آموزش کار با کامپيوتر و نرم‌افزار مخصوص نيز براي آنها برگزار شده است.

وي در ادامه گفت: چهارمين رويکرد سازمان ليگ در فصل جاري رشد اقتصادي باشگاه‌ها به عنوان يک استراتژي است که سه هدف دارد. نخست افزايش درآمد باشگاه‌ها ، دوم شناسايي حقوق آنها و سوم کاهش هزينه‌هايشان.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد