تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 قرعه کشي ليگ دسته اول فوتبال ايران در شرايطي برگزار شد که تراکم تيم هاي مدعي در گروه اول اين مسابقات همه را غافلگير کرد.



به گزارش تک گل، امروز فجرسپاسی، مس کرمان، نساجی مازندران، استقلال اهواز، ایرانجوان و آلومینیوم همه در گروه اول لیگ دسته اول قرار گرفتند، تیم هایی که هر کدام از آنها می‌ توانستند در لیگ‌برتر امسال بازی کنند.

از بین این تیم ها فجر، نساجی و مس با تغییراتی در کادر مدیریت عزمشان را برای صعود به لیگ‌برتر جزم کرده اند. مس با اکبر میثاقیان، فجر با کلانتری و نساجی با نادر دست نشان مدعیان اصلی این گروه به نظر می‌ رسند و استقلال اهواز، آلومینیوم، ایرانجوان و نفت و گاز می‌ توانند مدعیان بعدی صعود باشند.

نکته جالب درباره 3 تیم اصلی این گروه این است که سرمربیان این تیم ها سابقه صعود به لیگ‌برتر را دارند و البته اکبر میثاقیان در این بین رکورددار است.

در گروه ب هم داماش و صنعت نفت تیم های اسمی تر گروه هستند. اما پاس همدان، مس رفسنجان و راهیان کرمانشاه با سابقه حضور در لیگ‌برتر می‌ توانند مدعی صعود باشند. بازی های لیگ دسته یک از 12 مهرماه آغاز می‌ شود تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد