تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهدي دغاغله در تمرينات پيش فصل دو بار مصدوم شده و يک بار ديگر در آستانه بازگشت به ميدان آسيب ديده تا اوضاع برايش بغرنج و خسته کننده شود.



دغاغله درباره مصدوميتش مي گويد: «متاسفانه با بدشانسی تمام دوباره دچار آسیب‌دیدگی شدم در حالی که با انگیزه خیلی زیادی آماده می‌شدم که دوباره به میدان برگردم و خوب هم تمرین می‌کردم که روز چهارشنبه یکدفعه دیدم کشاله‌ام درد می‌کند.اين مصدوميت به دو ماه قبل برمی‌گشت و اصلا تصورش را هم نمی‌کردم که بخواهد برگردد. بعد از آن از ناحیه مچ مصدوم شده بودم و در این مدت هم روی این آسیب کار شده بود. در تمام این مدت ترسم این بود که درد مچ پا برگردد و اصلا منتظر این موضوع نبودم چون کاملا بهبود یافته بود. همه عکس‌ها و تست‌ها هم این را نشان می‌داد. کادر پزشکی هم هر دو مورد را خوب تشخیص داده و همه کارهای لازم را انجام داده بود. اگر از ناحیه مچ مصدوم نمی‌شدم چند هفته قبل آماده بازی می‌شدم و این آسیب جدید کاملا غافلگیرم کرد و فقط می‌توانم بگویم بداقبالی است.»

دغاغله مي گويد:« خیلی دوست داشتم زودتر برسم و برای پرسپولیس بازی کنم. با انگیزه زیادی تمرین می‌کردم که همه شاهد بودند ولی الان دیگر نمی‌توان کاری کرد غیر از اینکه باز هم منتظر بمانم و با اقدامات پزشکی که انجام می‌شود این مشکل را پشت سر بگذارم. سعی می‌کنم خودم را حسابی قوی کنم و برگردم، البته مصدومیت هم خبر نمی‌کند. تا جایی که می‌دانم عمران‌زاده هم شرایط مشابهی داشته است.»

دغاغله درباره غيبت در تمرينات هم مي گويد:« این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود. از کادر فنی اجازه گرفتم تا چند روزی به خوزستان بیایم. یکشنبه یا دوشنبه به تهران بر می‌گردم. فعلا که باید فیزیوتراپی و اقدامات درمانی دیگر را انجام بدهم. البته خدا را شکر که دیگر بچه‌های مصدوم یکی یکی رو به راه شده‌اند و می‌توانند به تیم برگردند و کمک کنند. امیدوارم این دوره سخت برای من هم هر چه زودتر تمام شود.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد