تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهدي دغاغله با پشت سر گذاشتن دوران طولاني مصدوميت اکنون براي پرسپوليس به ميدان مي‌ رود. او تمام تلاشش را مي‌ کند تا خودش را به هواداران ثابت کند و دوران خوبي که در ملوان داشت را تکرار کند.



دغاغله در مورد شرایط پرسپولیس بعد از حذف از جام‌حذفی گفت: این هم از شانس بد ماست که در بازی در دقیقه 93 گل می‌ خوریم. انشاالله این بدشانسی ما هر چه زودتر تمام شود.

او در مورد واگذار کردن بازی به ذوب‌آهن ادامه داد: به نظر من ذوب‌آهن تیم شایسته ای است یکسری اشتباهات اتفاق افتاد که باعث شد پرسپولیس یک پای فینال نباشد. کارمان در لیگ خیلی سخت است و باید بی خیال جام‌حذفی شویم ولی در تیممان خیلی بهتر شده و اگر هم بازی نفت و ذوب‌آهن را از دست داده ایم بخاطر بدشانسی بوده است.

مهاجم پرسپولیس در مورد دیدار با فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی خیلی حساسی است. فولاد هم تیم جوان و دونده ای دارد و یکی از تیم های خوب حال حاضر لیگ‌برتر است ولی ما کاری به این جور چیزها نداریم ما می‌ آییم که از حیثیت خودمان دفاع کنیم. رقیب های اصلی هم با هم بازی دارند، ما باید از فرصت استفاده کنیم و خودمان را بالا بکشیم.

دغاغله در آخر در مورد عملکردش از زمانی که دوباره به میادین بازگشته افزود: فعلا آن چیزی که باید باشم نیستم چون تازه از یک مصدومیت خیلی سنگین بیرون آمده ام اما تمام تلاشم این است که تاکتیک های حمیدخان را در زمین اجرا کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد