تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حسن کامراني‌فر با در دست داشتن گواهي پزشکي از دادن تست داوري معاف شد.



به گزارش "تک گل"، کمک داوری که برای دومین بار جام جهانی را تجربه کرده بود بعد از بازگشت از برزیل در آزمون کمیته داوران که ابتدای مرداد ماه برگزار شد شرکت نکرد! تا لیگ در بین داوران یک غایب بزرگ داشته باشد. نکته قابل توجه اینکه حتی در زمانی که داوران لیگ یک در تبریز تست دادند باز هم خبری از مرد اول کمک داوران کشور نبود. تا اینجای کار هیچ چیز غیر طبیعی به نظر نمی‌رسید. مصدومیت شامل همه ورزشکاران می‌شود و جامعه داوری از این قاعده مستثنی نیست اما وقتی این ماجرا عجیب و قابل تامل می‌شود که این داور به فعالیت‌هایش در خارج از کشور ادامه می‌دهد!کامرانی‌فر در حال حاضر به همراه فغانی و سخندان در تایلند به سر می‌برد! اینجا است که این سوال پیش می‌آید چطور کمک داور اول ایران در داخل کشور فعالیتی ندارد اما در خارج ازکشور همچنان فعال است؟!

قبل از جام جهانی حسن کامرانی‌فر مصاحبه‌ای کرد و گفت: «بعد از جام جهانی از دنیای داوری خداحافظی می‌کنم.» با اتمام جام و در شرایطی که این کمک داور به ایران بازگشت پیش‌بینی می‌شد که او در کلاس‌های داوری شرکت نکرده و در یک اعلام رسمی از داوری خداحافظی کند اما حضور او در کلاس‌های داوری و ارائه گواهی پزشکی نشان دهنده تمایل این داور برای ادامه کار بود! حسن کامرانی‌فر با ارائه گواهی پزشکی در تست داوری شرکت نمی‌کند و در طول هفت هفته‌ای که از لیگ گذشته قضاوتی نداشته است اما چطور با این شرایط برای قضاوت راهی کشور‌های خارجی می‌شود؟!



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد