تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ از توزيع ناعادلانه پول بين باشگاه‌هاي ليگ برتري خبر داد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، امیر عابدینی بعد از حضور در جلسه کمیته بررسی اسناد مالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هفته‌ای که گذشت دو روز تعطیلی داشت و به دلیل بین‌التعطیلین تمام اسنادی که می‌خواستیم به دست ما نرسید، اما پس از آن، نامه‌ها و اسناد به دستمان رسید، در روز گذشته که قرار بود سومین جلسه این کمیته برگزار شود دوستان نیامدند و فقط من حاضر شدم، به همین دلیل می‌خواستیم روند بررسی را دقیق‌تر انجام بدهیم و پس از دو ماه درخواست جلسه مجمع فوق‌العاده کنیم.


وی ادامه داد: درنهایت امروز جلسه‌ای تشکیل شد و اینکه ما بخواهیم گزارشی یک روزه را آماده کنیم تا به مجمع ارائه دهیم. من نمی‌دانم چگونه می‌توان گزارشی یک روزه را آماده کرد، این گزارش باری به هر جهت می‌شود که من چنین کاری را نمی‌کنم. ما به دنبال بررسی دقیق اسناد مالی فدراسیون هستیم. در مجمع گذشته در مورد بودجه‌ای که مصوب شده بود، در مورد آن بودجه ایرادهایی گرفته شد که درنهایت قرار شد همین کمیته اسناد مالی را مورد بررسی قرار دهد تا ابهامات مالی بررسی شود. اینکه چگونه می‌شود پول ارزی فدراسیون به حساب یک شخص واریز شود و ابهامات دیگر. سه نوع ابهام ما داریم؛ یک: ابهام ساختاری که مربوط به آیین‌نامه‌هاست، مثلاً در کمیته توسعه مشخص نیست که عزل و نصب‌ها چگونه است و براساس کدام آیین‌نامه این اتفاق می‌افتد. این ابهام ساختاری است. دومین ابهام، ابهام مالی است که مثلاً گفته می‌شود باشگاه استقلال یک میلیارد تومان بدهی دارد، اما باشگاه استقلال می‌گویند 100 میلیون هم از فدراسیون فوتبال طلبکاریم و این مسئله مشخص نیست که کدام طرف راست می‌گوید و همه چیز باید بررسی شود.


وی ادامه داد: در مورد بحث سازمان لیگ هم این ایراد وجود دارد، اینکه تقسیم پول بین باشگاه‌ها به عدالت نبوده و باید تعادلی بین آنها برقرار شود، مثلاً باشگاهی که در حال سقوط بوده، 700 میلیون تومان پول گرفته اما باشگاه‌هایی که تحت نظارت ورزش بودند (استقلال و پرسپولیس) 3 میلیارد تومان پول گرفتند، از کجا مشخص بوده که آنها قهرمان و نایب قهرمان می‌شدند که پول بیشتری گرفتند. درحالی که آن باشگاهی که در حال سقوط بوده نیاز بیشتری هم داشته است. فکر می‌کنم هیأت رئیسه باید فکری اساسی در مورد این ابهامات انجام دهد. در مورد مبانی تقسیم و حسابرسی پول به عدالت و تعادل تقسیم شود.


وی ادامه داد: ابهام سوم هم مربوط به ارتباط هیأت رئیسه و مجمع است، اینکه باید دبیرخانه‌ای تشکیل شود که افکارسنجی کند و دغدغه‌های مجمع را به هیأت رئیسه منتقل کند، نه اینکه مجمع فقط سالی یکبار تشکیل جلسه دهد.


عابدینی در مورد اینکه آیا گزارشی در مورد چگونگی انتخاب اسپانسر سازمان لیگ به او رسیده یا نه؟ گفت: نه گزارشی در این مورد به من نرسیده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد