تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران دربی به استادیوم بیایند وقتی بازی پرسپولیس و ملوان را دیدند که چقدر تماشاگر کم رفته بود غصه‌ام گرفت.



علی پروین در خصوص دربی 81 که قرار است جمعه برگزار شود، گفت: به نظرم دربی جذابی را شاهد خواهیم بود چرا که هر دو تیم شرایط خوبی دارند و از بازیکنان جوان و جنگنده‌ای هم استفاده می‌کنند و به همین دلیل فکر می‌کنم که روز جمعه شاهد برگزاری یک دربی جذاب باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پیش از این توصیه‌هایی شده مبنی بر اینکه بازی دربی مساوی شود، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم که چنین مسئله‌ای وجود نداشت اگر چنین حرفی بوده چرا تا به حال یک سند یا مدرکی و یا حتی یک شاهد در این باره پیدا نشده که بخواهد این مسئله را تأیید کند؟ چنین چیزی وجود ندارد اگر هم دربی‌ای مساوی می‌شد تنها به دلیل استرس بازی و ترس بازیکنان از باخت بود و این طور نبود که به خاطر توصیه کسی این بازی مساوی شود البته این بازی مثل سایر بازی‌هاست و فقط سه امتیاز دارد اما موضوعی که مهم است این است که پرسپولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار کشورمان هستند و به همین دلیل نتیجه این بازی برای همه مهم است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته باید نکته‌ای را بگویم و آن اینکه وقتی استقبال کم تماشاگران را در بازی پرسپولیس و ملوان دیدم واقعاً غصه‌ام گرفت امیدوارم هواداران دو تیم برای بازی دربی به استادیوم بیایند و مردم باز هم با استادیوم‌ها آشتی کنند به طوری که در بازی‌های پرسپولیس صاحب حداقل 20، 30 هزار تماشاگر در استادیوم باشیم.

پروین درباره شرایط احتمالی دربی هم افزود: هم برانکو و هم مظلومی تجربه دربی را دارند و با وضعیت این بازی ناآشنا نیستند. برانکو که یک برد خوب در دربی به دست آورده و مظلومی هم سالها دربی را در لباس مربی‌گری و بازیکنی انجام داده است. به نظر من هر دو مربی با اهداف تاکتیکی به زمین می‌آید و می‌توانیم یک بازی جذاب و پر گل را از هر دو تیم ببینیم. هر چند که اگر دربی پر گل هم نشود باز هم شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود.

وی درباره داور این بازی هم افزود: به نظر من داور بازی انتخاب شده اما فعلاً نام او اعلام نشده است از طرف دیگر ما داوران خوبی داریم که می‌توانند این بازی را قضاوت کنند. داوران می‌توانند همانطور که مربیان در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنند آموزش‌های روز داوری را ببیند و دیگر مثل گذشته نیست که برای حضور در کلاس هفت‌خوان رستم را پشت‌سر بگذارند. الان با دیدن فیلم هم می‌توان دانسته‌های داوری را به روز کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم بازی دربی جمعه یک بازی تماشاگر پسند باشد تا هواداران هم یک بازی زیبا ببینند. به نظر من این بازی جذاب و دیدنی خواهد شد و امیدوارم که هر تیمی که لیاقت دارد برنده این بازی باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد