تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، دروازه بان شماره یک تیم ملی امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:



من هنوز هم فرزند پرسپولیس هستم
من هنوز پسر پرسپولیس هستم. افتخار می‌ کنم که در این تیم بازی کردم و از این تیم ترانسفر شدم. افتخار می‌ کنم هواداران من را پسر پرسپولیس بدانند اما در سال آخر یکسری مشکلات به وجود آمد.

از خیلی چیزها گذشتم تا بتوانم در تیم ملی باشم
خیلی از شماها بازی دوستانه قبل از جام‌جهانی را دیدید. من در شخصیت کارلوس کی‌روش نمی‌ بینم که بخواهد عاشق چشم و ابروی کسی باشد تا وی را درون دروازه بگذارد. من از خیلی چیزها گذشتم تا بتوانم به تیم‌ملی برسم. از مبلغ هنگفتی گذشتم تا بتوانم در لیگ پرتغال بازی کنم.

گفته بودم سعی می کنم دروازه بان اول باشم
قبل از جام‌جهانی هم گفته بودم که اگر دعوت شوم سعی می‌ کنم دروازه‌بان اول تیم‌ملی باشم. خداوند و کارلوس کی‌روش به من کمک کردند تا این اتفاق برای من بیافتد و به گواه برخی از کارشناسان یکی از بهترین بازیکنان تیم‌ملی بودم امیدوارم این افتخار نصیبم شود و در بازی های جام‌جهانی 2018 دروازه تیم‌ملی باشم.

توپ هایی که در بازی با آرژانتین گرفتم دیده نشد
در این بازی خدا به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم وکارشناسان فوتبال دنیا بسیار بیشتر از ما گفتند، گزارشگران عربی و خارجی بسیار بیشتر از گزارشگران ما از من بیشتر گفتند و من نمی‌ دانم این مساله از کجا سرچشمه می‌ گیرد. من در این بازی چند توپ خوب گرفتم که هیچ وقت از آن صحبتی به میان نیامد. البته من عادت دارم و زمانی هم که در پرسپولیس بودم، با ناملایماتی های بسیاری دست و پنجه نرم کردم. بنابراین همیشه سعی می‌ کنم با کمک خداوند به حقم برسم.

درباره گل دقیقه 91 هم باید بگویم، حس بدی به من دست داد و من و همه اعضای تیم سعی کردیم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. در بازی های بزرگ صدم ثانیه ها هم نتایج را تغییر می‌ دهد. آن بازی تمام شده و اکنون به تاریخ پیوسته و خوشحالم که توانستم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

سه بازی دروازه تیم ملی را بسته نگه داشتم
من نباید در مورد خودم صحبت کنم و این کارشناسان واقعی هستند که باید در این باره نظر اصلی را بدهند اما نظر اصلی من این است که عملکرد خوبی در جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها‌ داشتم. بازی در مقابل ستاره های نیجریه، بوسنی و آرژانتین و همین طور در جام‌ملت‌ها‌ باعث شد که من بدانم که عملکرد خوبی از خودم به نمایش گذاشتم. در سه بازی هم دروازه خودم را بسته نگه داشتم. همیشه سعی کرده ام بهترین عملکردم را برای تیم‌ملی داشته باشم و انشاالله در آینده هم همین طور خواهد بود.

چرا موقعیت های عراقی ها را ندیدید؟
اصلا بحث 50ـ50 نیست. باید ابتدا در مورد 120 دقیقه بازی صحبت کرد. چند موقعیت مسلم گل و ضربه ایستگاهی را مهار کردم. آن کجای عملکرد خوبمان قرار می‌ گیرد. اگر بازی 3 ـ 1 یا 4 ـ 2 می‌ شد باز هم از من انتقاد می‌ کردید؟ وقتی 10 نفره شدیم و بازیکنمان حضور نداشت نمی‌ توانستم هم توپ بگیرم، هم پوشش بدهم. نمی‌ دانم کارشناسانی که ایراد می‌ گیرند، این شرایط را می‌ بینند یا نه. من جای هیچ کدام از دروازه‌بان های کوچک و بزرگ ایران نیستم.

متاسفانه بعد از این بازی انتقادها به سمت و سویی رفت که حقیقی حتی یک پنالتی هم نگرفت اما کسی نگفت که من با کتف مصدوم در این بازی به میدان رفتم. لطفا نکات مثبت و منفی را با هم دیگر ببینید و قضاوت کنید. در بازی با قطر هم باید تعویض می‌ شدم اما این اتفاق نیفتاد و من با کتف مصدوم به بازی خودم ادامه دادم، همانطور که دیدید در بازی با عراق هم همه تلاشم را کردم.

حضور در لیگ پرتغال تجربه خوبی بود
پرتغال پنجمین لیگ اروپایی است و خیلی خوشحالم که مقابل تیم های بزرگی مثل بنفیکا، اسپرتینگ و براکا بازی کرده ام و این تجربه خوبی است. بعد از جام‌جهانی نیز از چند لیگ معتبر اروپایی پیشنهاد داشتم مانند سوسالو از ایتالیا. شاید برای یک دروازه‌بان خیلی سخت باشد اما اگر بازیکن باشید بتوانید با یک ربع بازی بتوانید خود را نشان دهید. در زمان باشگاه روبین کازان دروازه‌بان تیم‌ملی لیتوانی رقیب من بود و من از این مساله متضرر شدم.

بعد از روبین کازان نیز به پنافیل رفتم و فکر می‌ کنم انتخاب خوبی بود. اگر ببینید من چندین بار به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شدم و بارها بازی خوبی از خودم به نمایش گذاشتم. از لحاظ دفاعی وضعیت بدی داشتیم اما تجربه خوبی بود. چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم اما حضور من در آنها منوط به اجازه باشگاه روبین کازان خواهد بود.

بهترین بازیکن هفته به انتخاب روزنامه رکورد
درباره انتخاب روزنامه رکورد به عنوان بهترین بازیکن هفته، من در چند بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و روزنامه رکورد هم به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین روزنامه های دنیاست. من چندین بار توانستم به عنوان بهترین بازیکن زمین و هفته انتخاب شدم.

درباره شایعات سکوت کردم تا تمرکزم به هم نریزد
درباره مشترک بودن مدیربرنامه های من و کارلوس کی روش باید بگویم که من نمی‌ دانم این شایعات از کجا آب می‌ خورد. اصلا همچین چیزی وجود نداشته و من از طریق یک مدیربرنامه ایرانی به پنافیل ترانسفر شدم. اگر هم درباره این قضیه سکوت کردم و این دوستان ادامه دادند، نمی‌ خواستم تمرکز خودم را از دست بدهم و عملکردم را زیر سوال ببرم. به همین دلیل شاید بعضی ها فکر می‌ کردند، صحبت آنها صحیح است اما الان می‌ گویم که این شایعات از پایه و اساس تهمت است و این بسیار عجیب است که مدیربرنامه کارلوس کی‌روش بخواهد من را به باشگاه خارجی ببرد.

آرزوی دوباره کارکردن با عابدزاده را دارم
یکی از آرزوهای زندگی است که بتوانم باز هم شاگرد احمدرضا عابدزاده باشم. اما او متاسفانه در کشور دیگری است و افتخار می‌ کنم شاگرد او باشم و امیدوارم روزی پیش بیاید که دوباره با او کار کنم. او اسطوره فوتبال ایران است برایم افتخار بود که در کنار او بودم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد