تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حقیقی دروازه بان لژیونر کشورمان بنظر میرسد با وجود تمرینات بسیار و آمادگی کامل جایی برای حضور درون دروازه روبین کازان ندارد.



به گزارش "تک گل" انگار قرار نیست در روبین کازان نوبت به بازی علیرضا حقیقی برسد. دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران که بعد از یکی دو فصل بازی در پرتغال، دوباره به روبین کازان بازگشت تا شاید فرصت بازی پیدا کند اما فعلا که این اتفاق برای او رخ نداده است. به نظر می رسد برای بازی کردن دروازه بان اول روبین کازان حتی فدراسیون فوتبال روسیه هم دست به کار شده و تمهیداتی اندیشیده است.

 ریژیکوف که در 8 بازی 13 گل دریافت کرده است، در تاریخ 30 آگوست و بازی مقابل موردویا از زمین بازی اخراج شد. او به دلیل محرومیت نمی توانست در بازی هفته هشتم این تیم که همین دیروز و مقابل لکوموتیو مسکو برگزار شد شرکت کند اما فدراسیون فوتبال روسیه در پاسخ به فرجام خواهی باشگاه روبین کازان و ریژیکوف، کارت قرمز او را بخشید تا این دروازه بان که ذخیره آکینفیف در تیم ملی روسیه هم هست دوباره درون دروازه روبین کازان بایستد و برای این تیم بازی کند.

 با این اتفاق باز هم نوبت به علیرضا حقیقی نرسید تا در این تیم روسی به میدان برود. حقیقی در 7 بازی از 8 بازی روبین کازان در این فصل روی نیمکت نشسته و یک بازی را هم به دلیل سفر به انگلیس و اسپانیا در کنار تیمش نبوده است. سفری که می رفت زمینه جدایی حقیقی را فراهم کند اما مسئولان این باشگاه با انتقال او مخالفت کردند تا نشان بدهند با این دروازه بان سر ناسازگاری گذاشته اند! با این اتفاق ها به نظر نمی رسد نوبت به بازی حقیقی در روبین کازان برسد. انگار همه چیز دست به دست هم داده تا دروازه بان اول تیم ملی رنگ بازی در ترکیب روبین کازان را نبیند!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد