تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان تيم ملي ايران مي‌گويد مسوولان باشگاه استقلال در روزهاي اخير بازي رسانه‌اي راه انداخته‌اند و به "دروغ" حقايق را وارونه جلوه داده‌اند.



جواد نکونام درباره اين صحبت بهرام افشارزاده که بايد ببينيم آيا نکونام مي‌خواهد در استقلال بازي کند يا خير گفت: همه طرفداران استقلال نسبت به علاقه من به اين تيم باخبر هستند اما براي من جالب است که چنين حرفي را از سوي افشارزاده مي‌شنوم. اولين بار است که مي‌شنوم يک بازيکن بايد پيشنهاد بدهد تا به تيمي برود. اگر اين طور است من عاشق بارسلونا هستم و مي‌خواهم به اين تيم بروم اما آيا اين اتفاق مي‌افتد؟ مطمئنا خير. بنابراين اين باشگاه است که بايد ابتدا بگويد من را مي‌خواهد. من مي‌خواهم مسئولان باشگاه استقلال ديگر دروغ نگويند و واقعيت را با مردم در ميان بگذارند.

وي افزود: من به افشارزاده علاقه زيادي دارم. ايشان در يک برهه مهم به من کمک کرد و به شخصه علاقه زيادي به او دارم و اين را هم مي‌دانم که او کار دشواري در استقلال دارد. با اين حال يک مسئله ديگر وجود دارد و آن هم اين است که هواداران استقلال به خوبي واقعيت را مي‌دانند. مي‌دانند که چه کسي به چه تيمي علاقه دارد. آن‌ها به خوبي مي‌دانند که چه کساني به دنبال منافع شخصي خودشان هستند و چه کساني واقعا استقلال را از صميم قلب دوست دارند. بحث خواستن من نيست بلکه بحث و واقعيت، بحث نخواستن من از سوي مجموعه استقلال است. اين مجموعه استقلال است که من را نمي‌خواهد.

نکونام با بيان اينکه باشگاه استقلال بايد حقايق را به هوادارانش بگويد به ايسنا گفت: همه مردم و طرفداران استقلال مي‌دانند که من چقدر استقلال را دوست دارم. فکر مي‌کنم با عملم اين علاقه را نشان داده‌ام اما از طرف ديگر رفتار اخير باشگاه استقلال و بازيکناني که جذب کرده و بازيکناني که به دنبالش است، نشان مي‌دهد که آن‌ها به دنبال چه تفکري هستند. من در اين مدت درباره استقلال حرفي نزدم اما متاسفانه از سوي باشگاه استقلال اخباري منتشر شده که مي‌گويند ما نکونام را مي‌خواهيم اما او علاقه‌اي به بازگشت به استقلال ندارد اما اين يک دروغ بزرگ است. از آن‌ها مي‌خواهم دست از دروغ‌گويي بردارند.

وي افزود: مردم بهتر از هر کس ديگري مي‌دانند که اين بازي‌ها براي چه چيزي است. از مجموعه استقلال مي‌خواهم دست از اين بازي رسانه‌اي و بازي کردن با اسمم بردارند که اگر دوباره اين اتفاق بيفتد مجبورم علي‌رغم ميل باطني‌ام دوباره به اين اظهارات غير واقعي پاسخ بدهم.

نکونام در پاسخ به اين سوال که افشارزاده گفته نکونام اگر مي‌خواهد به استقلال بيايد بايد سقف قرارداد را رعايت کند گفت: اول تماس مي‌گيرند و مذاکره مي‌کنند و بعد درباره رقم پيشنهادي، بحثي را رسانه‌اي مي‌کنند اما بدون اينکه هيچ کدام از اين اتفاق‌ها بيفتد اين مسئله را مطرح کرده‌اند. جالب اينجاست که در همين روزهاي اخير پيشنهادهاي بالاي يک ميليارد به چند بازيکن داده‌اند. اما انگار از نظر مسوولان استقلال فقط من بايد اين قانون را رعايت کنم. بازيکناني را سراغ دارم که پيشنهاد بالاي 2 ميليارد از استقلال دريافت کرده‌اند. دو روز قبل باشگاه استقلال به يکي از بازيکنان پيشنهاد يک و نيم ميلياردي داد و اکنون در تيم استقلال بازيکني وجود دارد که 1.2 ميليارد قرارداد بسته است. اين‌ها همه واقعيت‌هايي است که وجود دارد اما آن‌ها مي‌خواهند با دروغ‌گويي بحث‌ها را وارونه جلوه بدهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد