تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو اظهار کرد پرسپولیس اگر مرا میخواهد باید پیشنهاد رسمی بدهد چون از شایعات خسته شده ام.



 به گزارش "تک گل www.takgoal.com" ، برانکو ایوانکوویچ درباره شایعه حضور در پرسپولیس اظهار داشت: در این سال‌هایی که از ایران رفته‌ام بارها حس مرا به هر بهانه‌ای برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌‌اند و من خودم همیشه علاقه‌ام را به صورت شفاف برای کار در ایران نشان داده‌ام اما هیچ‌ موقع این اتفاق عملی نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم اگر هر کسی یا هر تیمی من را می‌خواهد که البته اشاره‌ای نمی‌کنم به پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال، باید پیشنهادشان رسمی باشد، یعنی آنهایی که خواهان همکاری با من هستند و آن دسته‌ از ایرانی‌هایی که برانکو ایوانکوویچ را برای مربیگری تیمشان می‌خواهند باید پیشنهاد رسمی بدهند.

گزینه سرمربیگری پرسپولیس گفت: خودم مشتاق کار در ایران هستم اما همانطور که گفتم باید پیشنهادها قطعی و مکتوب باشد ضمن اینکه از شایعات و خبرسازی‌هایی که در این مدت در مورد من صورت گرفته خسته‌ شده‌ام چون فقط می‌آیند در یک برهه زمانی اسم مرا را مطرح می‌کنند و می‌گویند برانکو به ایران می‌آید و سپس این پیشنهاد را نیمه‌کاره رها کرده و به سراغ مربی دیگری می‌روند.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: فکر می‌کنم چنین رفتارهایی شخصیت من را زیر سؤال می‌برد به همین خاطر به صراحت می‌گویم تیم‌هایی که مرا می‌خواهند باید به صورت رسمی به من پیشنهاد بدهد.

برانکو که این روزها شایعه حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس مطرح شده است در این مورد به فارس گفت: پرسپولیسی‌ها مدتی قبل هم با من صحبت کرده بودند اما باز هم مذاکرات را نیمه‌کاره رها کردند و تماس دیگری از سوی آنها با من گرفته نشد.

وی در پایان گفت: اگر قرار است اتفاق خاصی در این زمینه بیفتد باید پیشنهاد پرسپولیس قطعی و رسمی باشد چون از اتفاقات گذشته که در خصوص من افتاد و فقط اسم من مطرح شد که موجب آن شد تا رسانه‌ها در مورد بازگشتم مطالبی بنویسند، ناراحتم و فکر نمی‌کنم چنین رفتاری خوشایند یک مربی باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد