تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امروز صبح برانکو وارد تهران شد.



برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس، پس از حدود 9 سال وارد کشورمان شد تا بعد از حمید درخشان هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را طبق قراردادی که منعقد کرده تا پایان سال آینده فوتبالی برعهده بگیرد.

به گزارش تک گل، برانکو که جایگزین حمید درخشان شده از طریق استانبول وارد تهران شد.

طبق برنامه برانکو در دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

درحالی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس ساعت 5:55 دقیقه وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد اما حضور او در سالن انتظار طول کشید که دلیل این مدت طولانی صادر نشدن ویزای او بود.

ظاهرا صادر شدن ویزای برانکو طول کشیده و تازه این اتفاق رخ داده است.

* خبرنگاران و گزارشگرانی که می‌خواستندخبر ورود برانکو را مخابره کنند از ساعت 3 بامداد در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند.

* محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز به همراه تعدادی از مسئولان این باشگاه به فرودگاه امام خمینی آمده بود تا استقبال گرمی از سرمربی جدید پرسپولیس انجام شود.

* تعدادی از لیدرها و هواداران پرسپولیس هم با آوردن چند بنر به سرمربی جدیدشان خیرمقدم گفتند. جالب اینجا بود یکی از بنرها به زبان فارسی نوشته شده بود.

* یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای تهران حضور برانکو در تهران را خیرمقدم گفته بود که البته متن این خیرمقدم فارسی و روی یک کاغذ کوچک نوشته شده بود!

* در حالی که پرواز حامل سرمربی جدید پرسپولیس در ساعت 5 و 50 دقیقه در فروگاه امام خمینی به زمین نشست اما به دلیل مشکلاتی که برای صدور ویزای برانکو پیش آمده بود، وی با تاخیری بیش از یک ساعت میان خبرنگاران آمد.

* خوشحالی برانکو از حضور مجدد در ایران از چهره این مربی کاملا مشخص بود به طوری که وی در مصاحبه‌اش بارها عنوان کرد از حضور مجدد در ایران هیجان‌زده است.

* 2 دستیار برانکو هم همراه او به تهران آمدند.

* برانکو پس از خروج از گیت فرودگاه امام خمینی در محاصره هواداران و لیدرهای پرسپولیس قرار گرفت و به شدت تشویق شد. در این میان بازار گرفتن عکس سلفی با مربی جدید پرسپولیس هم بسیار داغ بود.

* دوربینی از طرف باشگاه پرسپولیس به فرودگاه امام خمینی آورده شده بود تا لحظه لحظه حضور سرمربی جدید این تیم را ثبت و ضبط کند.

* از سوی لیدرهای باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در حضور برانکو قرائت شد که در این بیانیه حضور برانکو در ایران گرامی داشته شد و هواداران پرسپولیس اعلام کردند که از این مربی حمایت خواهند کرد.

* اتومبیل تشریفات باشگاه پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی برانکو را به محل اقامتش رساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد