تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از باخت به گسترش فولاد عنوان کرد که تیمش میل به پیروزی نداشت.



برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری گفت: می‌خواهم به گسترش فولاد بابت این برد تبریک بگویم و بردشان سزاوارانه بود و میل بیشتری برای بازی کردن و پیروزی داشتند. ما می‌خواستیم بهتر باشیم و برای برد تلاش کنیم ولی میل پیروزی را نداشتیم و یکبار دیگر این برد را به گسترش تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس، برانکو در مورد گفت: فکر نمی‌کردم اینقدر گسترش خوب بازی کند ولی گسترش سوار بر بازی شد ولی در نیمه دوم برتر شدیم و حتی سه مهاجم به میدان آوردیم تا به گل تساوی هم برسیم و ناگفته نماند که گسترش هم چند فرصت گلزنی داشت که سوشا خوب ظاهر شد و چند فرصت گل را مهار کرد. و برخی از بازیکنان امروز پرسپولیس هرگز در حد بازیکنان تیم ما ا بازی نکرده بودند. بازی با استقلال تاثیر خودش را بر روی بازیکنان ما گذاشت و بخشی از بازیکنان ما ذهن‌شان مشغول به بازی بعدی با استقلال بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ترکیب تیم عجیب بود، گفت: امروز بازیکنان جدید و زیادی داشتیم که در حد بازیکنان اصلی نبودند و بسیار ساده‌لوحانه و بی جهت گل اول را خوردیم ولی برخی از این بازیکنان می‌توانند در پرسپولیس بازی کنند و باقی خواهد ماند و نحوه انتخاب ما ارزیابی مداوم بازیکنان است. خیلی از بازیکنان جوان برای فصل آینده به درد تیم می‌خورند و من با آگاهی کامل به پرسپولیس آمدم و مشکلات تیم را می‌دانستم لیگ آینده و لیگ آسیا بهتر و بهتر خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس افزود: هدف ما برد بود. بین دو نیمه مهاجم سوم تیم را هم به میدان فرستادیم. سه بازیکن دیگر داشتیم گابریل و هادی نوروزی و کمندانی هم جز این بازیکنان هستند و تلاش کردیم به بازی برگردیم و حتی به برد برسیم اما متاسفانه گسترش امروز بهتر از ما بود و پرسپولیس امروز صدرصد آن پرسپولیسی که انتظارش را داشتیم نبود.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور کم تماشاگران در ورزشگاه، گفت: اطلاع داشتیم شمار زیادی از هواداران تراکتورسازی راهی تهران شدند تا بازی با استقلال را ببینند و انتظار داشتیم هوادار زیادی به ورزشگاه نیاید.

وی در مورد اینکه کمندانی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد گفت: نه او بازی پیکان هم به زمین آمد و خوب بازی کرد و اطمینان من را جلب کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد میلاد کمندانی گفت: در مسابقه با پیکان داخل زمین شد. در همان بازی من به شکل جدی روی او حساب باز کردم و اعتمادم را جلب کرد. تلاشگر و مصر است و همه این ها پیش شرطی است که بازیکنی در سطح خوب باشد.

وی در مورد اینکه گسترش فولاد یک باشگاه خصوصی است و این باشگاه را چطور می‌بینید: گفت: می‌خواهم به مالک باشگاه تبریک بگویم که زیر ساخت خوبی ایجاد کرده و این پایه اولیه است که یک باشگاه جدی به وجود بیاید . در مدت زمان کوتاه گسترش نتایج خوبی کسب کرده است. البته تیم‌هایی مثل ماشین سازی و شهردای هم تبریز هم باعث افتخار و فخر فوتبال ایران خواهد شد.

برانکو در مورد دربی گفت: حساسیتی برای ما ندارد نه سقوط می‌کنیم و نه بالا می‌رویم و بازی در حد نام پرسپولیس انجام می‌دهیم و در این بازی از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که در بازی با الهلال هم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. از میزبانی گسترش تشکر می‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد