تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران چند روز پس از اينکه گفته بود پيراهن مسي را نگرفته اعلام کرد که پيراهن کاپيتان آرژانتين اکنون در خانه او است.



در حالي که جواد نکونام پس از بازگشت به ايران بعد از مسابقات جام جهاني 2014 گفته بود پيراهن ليونل مسي را نگرفته اما اين بار در اظهار نظري کاملا متفاوت اعلام کرد که پيراهن کاپيتان تيم ملي آرژانتين را گرفته است.

نکونام پيش از اين گفته بود: «من بازي‌هاي ملي زيادي دارم. مقابل آلمان و برزيل در گذشته بازي کرده‌ام و مي‌توانستم پيراهن بازيکنان بزرگي را بگيرم اما اين کار را نکردم و اينکه گفته شده من پيراهن مسي را گرفته‌ام، صحت ندارد. من 6 سال در لاليگا مقابل مسي بازي کردم و به راحتي مي‌توانستم در آن زمان از او پيراهن بگيرم. داشتن پيراهن مسي افتخار است و کساني که در مورد گرفتن پيراهن از مسي حاشيه درست کرده‌اند اگر مسي را ببينند گريه مي‌کنند. پيراهن تيم ملي ايران با ارزش‌تر از پيراهن مسي است.»

نکونام اما امشب در برنامه زنده تلويزيوني 2014 گفت که پيراهن مسي را پس از بازي با آرژانتين گرفته و اکنون در منزلش است.

اينکه کدام بازيکن ايران پيراهن مسي را دريافت کرده سوالي بود که پس از بازي با آرژانيتن مطرح شد که امشب مشخص شد لباس مسي به نکونام رسيده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد