تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسانه‌های عربستان در جوسازی جدید اعلام کردند که فدراسیون فوتبال ایران با انتخاب کشور بی طرف مخالف است.



به گزارش "تک گل"، کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اختلافات فوتبالی ایران و عربستان در نهایت تصمیم گرفت که بازی‌های نمایندگان دو کشور در کشوری بی طرف برگزار شود و مهلتی را برای انتخاب این کشور میزبان به ایران و عربستان داده است.

با توجه به اینکه این مهلت در تعطیلات نوروز بود، فدراسیون کشورمان و باشگاه‌ها درخواست مهلت بیشتری برای بررسی این موضوع کردند و رسانه‌های عربستان اعلام کردند که ایران از رای AFC سرپیچی می‌کند و قصد انتخاب کشور ثالث را ندارد.

روزنامه الریاض عربستان امروز نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچگونه نامه‌ای از سوی فدراسیون ایران به انتخاب کشور ثالث برای میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان با عربستان دریافت نکرده و این درحالی است که AFC تا تاریخ 25 مارس(6فروردین) به آنها مهلت داده بود.

 این نشریه عربستانی در ادامه جوسازی‌هایش نوشت: اما بر خلاف فدراسیون ایران که هنوز هیچ نامه‌ای به AFC در رابطه با این موضوع نفرستاده است، فدراسیون عربستان دو کشور قطر و امارات را انتخاب کرده و حتی ورزشگاه‌ها را نیز مشخص کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد