تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با شکست الجزاير به آلمان ، حالا مصر تنها تيم تاريخ فوتبال است که همه بازيهايش مقابل ژرمن ها را برده است : يک بازي ، يک برد!



به گزارش تک گل، برخي از آمار هاي جالب ديگر بازي بدين شرح است :

-جابو 58 ثانيه بعد از دقيقه 120 بازي الجزاير و المان گلزني کرد. اين گل دير ترين گل تاريخ جام جهاني بود و رکورد دل پيرو در جام جهاني 2006 با گلزني در 13 ثانيه پس از دقيقه 120 شکسته شد.

-آلمان تبديل به دومين تيم تاريخ از نظر شمار گل در وقت هاي اضافه جام جهاني با شش گل شد. ايتاليا با هشت گل در وقت هاي اضافه بالاتر از انهاست.

- آلمان با گل شورله تبديل به دومين تيم تاريخ از نظر شمار گلهاي بازيکنان تعويضي در جام جهاني شد.برزيل با 16 گل توسط ياران تعويضي در رده اول است و المان با 12 گل در رده بعدي قرار گرفته است.

- شورله دومين گل سريع تاريخ در وقت هاي اضافه جام جهاني را به ثمر رساند. لوفتهاوس با گلزني در ثانيه آغازين دقيقه 91 در سال 1954 در رده اول است. شورله با گلزني در 33 ثانيه بعد از دقيقه 91 در رده دوم قرار گرفته و استويکوويچ در سال 1990 با گلزني در 54 ثانيه بعد از دقيقه 91 در رده سوم جاي گرفته است.

-از سال 1954 تا کنون فقط سه گل با ضربات پشت پا در جام جهاني به ثمر رسيده است که دو تا از آنها در جام جهاني برزيل بود : يکي توسط ويا و ديگري توسط شورله.

- شماره پيراهن بازيکناني از آلمان که تا کنون در تاريخ جام جهاني گل نزده اند بدين شرح هستند : 1 ، 21 ، 22 و 23 .

- رکورد داران در ميان مربيان تاريخ آلمان از نظر شمار بازيهاي جام جهاني بدين ترتيب هستند : شون (25 بازي) ، هاربرگر (18) ، بکن باوئر (14)، يواخيم لوو (11)، کلينزمن و فوگس (10)

-رکورد داران در ميان بازيکنان الجزاير از نظر شمار بازي در جام جهاني بدين شرح است : رفيق هليش (7) ، رباح ماجر ، فائوزي منصوري ، محمد غندوز ، رايس امبولحي و مهدي لحسن (6)

-حاصل کار ژرمن ها از تقابل با تيمهاي قاره آفريقا در جام جهاني بدين شرح است : 5 برد ، دو تساوي و يک شکست.

- الجزاير هشت بار مقابل تيمهاي اروپايي در جام جهاني قرار گرفته و يک برد ، 3 تساوي و 5 شکست نصيب انها شده است.

- آلماني ها براي 16مين دوره پياپي به مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني رسيدند. آخرين باري که آلمان از مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني اوت شد در سال 1938 بود.

- در ترکيب اصلي آلمان مقابل الجزاير 7 بازيکن از بايرن حضور داشتند. اين بهترين رکورد تاريخ باواريايي ها به شمار مي رود.

- در حال حاضر از 6 تيمي که به عنوان صدرنشين از مرحله گروهي صعود کردند هر 6 تيم پا به مرحله يک چهارم نهايي گذاشته اند.در سال 2010 هفت تيم صدرنشين به يک چهارم رسيدند ، در سال 2006 نيز 6 صدرنشين موفق به صعود شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد