تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هافبک توانمند تیم ملی ایتالیا قصد دارد در پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای همیشه از حضور در عرصه فوتبال ملی کناره‌گیری کند.



آندرا پیرلو که خود را به همراه سایر ملی‌پوشان ایتالیا برای جدال حساس برابر انگلیس آماده می‌کند در کنفرانسی خبری رسماً اعلام کرد در پایان جام جهانی 2014 برای همیشه به فوتبال ملی‌اش خاتمه خواهد داد.

هافبک تکنیکی یوونتوس که در سال 2006 به همراه آتزوری به عنوان قهرمانی جام جهانی دست پیدا کرده است، گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم همچنان در فکر اعلام بازنشستگی از فوتبال ملی پس از پایان جام جهانی 2014 هستم. بدون تردید جوانانی هستند که جای من را در تیم ملی پر کنند. با این حال اگر نیاز باشد که پس از جام جهانی باز هم به تیم ملی کمک کنم هیچ مشکلی برای این کار نخواهم داشت.

پیرلو در ادامه افزود: اگر قرار باشد ملی‌پوش باشم اما به من بازی نرسد عصبی می‌شوم و ترجیح می‌دهم که در خانه بمانم تا اینکه در تمرینات تیم ملی باشم.

هافبک پیشین میلان همچنین در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در مورد قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2014 جویا شد، گفت: آیا ایتالیا می‌تواند قهرمان جام جهانی شود؟ بدون تردید هدف همه ما در تیم این است. زمانی که بازی می‌کنیم فقط در فکر پیروزی و برتری هستیم. بدون تردید هدف ایتالیا تنها صعود از گروه نیست، بلکه هدف ما رسیدن به افتخار بزرگتری است که آتزوری آن را می‌خواهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد