تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نیمار بعد از برد 2-1 بارسلونا مقابل لورکوزن و شعار هواداران علیه بازیکنان مصاحبه ای جالب انجام داد.



به گزارش "تک گل"، این اولین بازی بارسلونا در غیاب مسی مصدوم بود و سوارز توانست در نقش او به عنوان منجی ظاهر شده و با گل دقیقه 82 خود، زمینه ساز برتری آبی و اناری ها شود.

نیمار، ستاره برزیلی بارسا که امشب توفیقی در گلزنی نداشت، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" از کسب پیروزی بسیار خوشحالم. برای رسیدن به برد، واقعا عذاب کشیدیم اما مهم کسب سه امتیاز بود. برای زدن دو گل، هر کاری لازم بود انجام دادیم و خوشحالم که در نهایت، این بازی دشوار را با برد پشت سر گذاشتیم."

نیمار در مورد سوت های اعتراضی هواداران بارسا گفت:" بله؛ سخت است وقتی اعتراض هواداران را می شنوید و آنها را همراه خودتان نمی بینید.در هر صورت، هوادار همیشه بیشترین انتظار را از بازیکنان تیم محبوبش دارد. امروز هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم و کسی کم کاری نکرد."

و غیبت لئو مسی؟:" مسی برای ما یک بازیکن حیاتی است و واضح است که غیبت او به چشم بیاید.او بهترین بازیکن دنیاست و در هر مسابقه، موقعیت های گل زیادی خلق می کند. زمانی که او در ترکیب است، همه ما احساس بهتری داریم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد