تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شماره يک استقلال بعد از پيروزي شيرين تيمش مقابل ملوان نسبت به حواشي چند روز اخير روزنامه ها واکنش نشان داد. شايعه شده بود که قرار است در نيم فصل تغييراتي درون دروازه استقلال صورت بگيرد.



 فروزان در این باره به "ورزش سه" گفت: در همین ابتدا خیال روزنامه ها را راحت کنم که تا آخر فوتبالم به لطف خدا و حمایت طرفداران استقلال و آقای قلعه نویی و بوستانی پیراهنی جز استقلال را بر تن نخواهم کرد و شماره یک این تیم باقی خواهم ماند.

وی ادامه داد: هر چند می دانم که این صحبت ها در مورد رفیق های شان که در تیم شان ذخیره یا جزو گزینه سقوط هستند با چه هدفی دنبال می شود. اینکه بتوانند با این بازارگرمی در تیم شان فیکس شوند یا اینکه در مطبوعات باشند و از یادها فراموش نشوند.

فروزان که به نظر می رسد دل پری از این شایعات دارد ادامه داد:هیچ وقت نمی توانند با مطالب غیر واقعی توانایی های فنی ام را زیر سوال ببرند. خدا را شکر مردم ایران و طرفداران استقلال فوتبال را دنبال می کنند و به خوبی می فهمند که توانایی های فنی ام از خیلی های که مدنظر این دوستان هستند بیشتر و بهتر بوده و همیشه تمام تلاشم را به کار برده ام که از روز قبل بهتر کار کنم تا جواب کادرفنی و حمایت شان بدهم.

وی افزود: خدا را شکر تمام طرفداران و کادرفنی تیمم از عملکردم راضی اند و این برایم مهم است. خیلی ها چشم دیدن این مساله را ندارند که عملکردم تا به امروز عالی بوده است.

فروزان ادامه داد: من یک مرد جنگجوام و به کسانی که به دنبال خراب کردنم هستند هیچگاه باج نخواهم داد. کسانی که نیاز به تعریف و حمایت روزنامه ها داشته باشند افراد ضعیفی هستند. در حالی که در این پنج ماه اخیر همیشه و هر روز در صفحات روزنامه شان بدترین انتقادات گاها غیر فنی و غیر واقع را از من داشته اند. از آنها می خواهم همانطور که تا به امروز چنین انتقاداتی نسبت به من داشته اند تا روز اخر هم به کارشان ادامه دهند. خوشحالم که با عملکردم در بازی روز گذشته دهان شان را بستم.

شماره یک استقلال اعلام کرد: از همین امروز که یازدهم مهرماه است درخواست می کنم هیچ روزنامه ای درباره ام مطلب مثبتی ننویسد که فردا ادعای این را داشته باشد که من از آنها درخواست حمایت داشته ام.

وی در پایان گفت: از شخص آقای قلعه نویی و کریم بوستانی و دیگر اعضای کادرفنی و طرفداران استقلال که همیشه پشتیبانم بوده اند و با حمایت شان انگیزه ام برای بهتر بودن را افزایش داده اند ممنون و سپاسگذارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد