تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهرداد اولادي بعد از پشت سرگذاشتن مصدوميت برابر استقلال به عنوان يار تعويضي به ميدان آمد. به همين خاطر در اين بازي او زياد فرصت گلزني بدست نياورد.



اولادی پس از این باخت در خصوص شرایط ملوان و رویارویی با استقلال گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

گفته بودم بازی سخت است

برای بازی با استقلال فقط یکی، دو جلسه همراه تیم تمرین کردم و طبیعی بود از اول در ترکیب نباشم. برای بازی های آینده آماده تر می‌ شوم و می‌ توانم خودم را به شرایط خوبی می‌ رسانم. قبل از بازی با استقلال به هم اتاقی هایم گفت بودم بازی با استقلال سخت است و باید خیلی خوب بازی کنیم. استقلال تیم بزرگی است و مهره های خوبی دارد و سرمایه گذاری زیادی کردند. در مورد تیم ما هم که باید بگویم شرایط خوبی ندارد.

برای هواداران استقلال احترام قائل هستم

شرایط تیم ما خوب نبود و با توجه به این اوضاع بد هم کار نکردیم. ما تمرینات خوبی داشتیم و از لحاظ بدنی آماده بودیم اما از نظر روحی نتوانستیم خودمان را در شرایط خوبی قرار بدهیم. این بازی اتفاقات بدی هم داشت و تماشاگران هم من را هو کردند اما برایم مهم نیست. 80 درصد تیم ما جوان شده و خیلی از بازیکنان تجربه بازی کردن مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال در آزادی را ندارند. به هر حال استقلال هم تیم بزرگی است و توانستند پیروز شوند.

داور پنالتی صد در صد را نگرفت

در بازی با استقلال من فحش خوردم اما تحت تاثیر قرار نگرفتم. با تمام این مشکلات توانستیم جلوی استقلال بازی خوبی انجام دادیم. در این بازی داور یک پنالتی صد درصد برای ملوان نگرفت و بارها این صحنه مشکوک را در ورزش سه دیدم و می‌ گویم قطعا پنالتی بود. اگر داور در این صحنه پنالتی می‌ گرفت و بازیکن حریف اخراج می‌ شد ورق برمی گشت و شاید این نتیجه رقم نمی‌ خورد.واقعا تیم های شهرستانی مظلوم واقع می‌ شوند.

زمان به عقب برگردد به استقلال نمی‌ روم

آقای قلعه‌نویی نیازی ندارد که من پیش او بروم. البته من بی احترامی نمی‌ کنم و برای هواداران و ایشان احترام قائل هستم. آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی هستند و اینقدر درگیری دارند که به این مساله فکر نمی‌ کنند. درست یا اشتباه 3،4 ماه در خدمت استقلال بودم و در آن زمان برای خودم استنباط هایی داشتم. من به خاطر جام‌جهانی این کار را کردم چون وقتی به نفت رفتم به تیم‌ملی دعوت نشدم و این تصمیم را گرفتم. برای این تیم احترام قائل هستم اما اگر زمان به عقب برگردد هیچوقت این کار را نمی‌ کنم. رفتن به استقلال بزرگترین اشتباه زندگی ام بود. به هر حال هر کسی اشتباه می‌ کند و من هم نمی‌ دانستم قرار نیست بازی کنم.

ایراندوست زحمت خودش را کشید

ترجیح می‌ دهم در مسائل باشگاه دخالت نکنم. اما به عنوان بازیکن دوست دارم ملوان به شرایط خوبش برگردد.من بچه این شهر نیستم اما واقعا ملوان را دوست دارم و. بعد از پرسپولیس دوست داشتم در ملوان بازی کنم با وجود اینکه پیشنهادهای خوب دیگری داشتم. مردم این شهر فوتبال را می‌ فهمند و واقعا آنها را دوست دارم. ببینید این مردم دوست داشتنی به کجا رسیدند که اعتراض کردند. من حق را به هواداران می‌ دهم چون ما انتهای جدول هستیم و باید خودمان را بالا بکشیم. آقای ایراندوست هم زحمت کشید و مشکلاتی داشت. مثلا خود من 4 هفته با تیم نبودم و او بدشانسی آورد. من به آقای ایراندوست احترام می‌ گذارم وبرای ایشان چه در ملوان باشند و چه نباشند آرزوی موفقیت می‌ کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد