تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: شب گذشته قراردادم را با ملوان فسخ کردم.



مهرداد اولادی در مورد جدایی‌اش از ملوان گفت: شب گذشته قراردادم را با ملوان فسخ کردم و 90 درصد پولم را هم بخشیدم و در مدتی که در انزلی بودم از مردم این شهر جز خوبی چیزی ندیدم.

وی در مورد اینکه به کدام تیم خواهد رفت گفت: در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم و این نتیجه تصمیم اشتباهی بود که در گذشته گرفتم گذشته‌ای که می‌توانستم در اروپا بازی کنم و حتی در تمرینات شالکه آلمان هم حاضر شدم و جواد نکونام و مهدوی‌کیا در جریان کارهایم بودند و به اسپانیا و آلمان رفتم ولی نماندم و در نهایت تصمیم اشتباه گرفتم.

اولادی افزود: مهم‌ترین دلیل این تصمیم اشتباه فقط یک چیز بود اینکه من خرج و مخارج خانواده‌ام را پرداخت می‌کردم و به هر حال یک جوان 24 سال بدون مشاور گاهی اوقات تصمیم اشتباه هم می‌گیرد.

وی در مورد جدایی مویسیلوویچ از ملوان گفت: او مربی واقعا بد دهنی بود البته از نظر فنی بد نبود ولی هیچکس جرات نمی‌کرد در تمرینات ملوان حرفی بزند و فقط من بودم که مقابله‌اش ایستادم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد