تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي کريمي روزهاي شلوغي را پشت سر مي‌گذارد. شايد بشود او را يکي از فعال‌ترين مربيان تيم ملي حال حاضر ناميد چون سعي مي‌کند هر روز هفته‌اش را با برنامه‌هاي مختلف که به تيم ملي مرتبط است، پر کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" جادوگر فوتبال ایران که نشان داده نمی‌تواند از فوتبال جدا شود و علاقه خاصی به این ورزش دارد، در این مدت بارها در ورزشگاه‌های مختلف حاضر شده و بازی‌های متفاوتی دیده. از بازی سایپا- تراکتور در جام حذفی گرفته تا بازی استقلال- پارسه که جذابیت‌های خاصی داشت. کریمی در تمرینات هم زیاد حاضر شده. جالب اینکه الان که مربی تیم ملی شده، نشان داده بحث باشگاهی را با ملی جدا کرده و بدون عرق و تعصب به هیچ رنگ و تیمی، سعی می‌کند در راستای شرح وظایفش عمل کند. علی کریمی حتی وقتی در تمرین استقلال حاضر شد، با آبی‌های تهرانی عکس یادگاری گرفت و وقتی برای بازی استقلال- پارسه هم به ورزشگاه آزادی رفت به خواسته هواداران آبی احترام گذاشت و با آنها هم عکس یادگاری انداخت تا نشان دهد در تیم ملی برایش رنگ اهمیت ندارد و مهم موفقیت ایران است. علی کریمی مربی تیم ملی کشورمان در رابطه با بازدیدهایش از تمرینات و بازی‌های مختلف صحبت می‌کند.


این مصاحبه را بخوانید :

این روزها که به‌عنوان یکی از اعضای کادر فنی بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنید چه تفاوتی را با زمانی که بازی می‌کردید احساس می‌کنید؟

طبیعتا تا فصل قبل که بازی می‌کردم فرصت زیادی برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه پیدا نمی‌کردم و معمولا از تلویزیون می‌دیدم یا اینکه برای دیدن معدود بازی‌هایی به استادیوم می‌آمدم اما به هرحال فوتبال همیشه در حال پیشرفت و تغییر است.

این تغییر چگونه بوده است؟

من نمی‌خواهم بگویم که همدوره‌ای‌های من مثلا در یک دهه گذشته فوتبال با کیفیت‌تری را ارائه می‌دادند اما الان بازیکنانی که ذهن‌ها را به خود مشغول کنند یا اینکه غیر از طرفداران خودی ذهن هواداران رقیب را هم مشغول کنند کم است. تاکید می‌کنم که تعدادشان کم است نه اینکه اصلا نباشند. در حالی که قبلا از این بازیکنان زیاد داشتیم و همین جذابیت بازی‌ها را بیشتر می‌کرد.

پس به همین دلیل است که با وجود پخش نشدن بازی‌ها باز هم استقبالی از مسابقات نمی‌شود؟

این موضوع هم می‌تواند یکی از دلایل آن باشد.

بازی‌ها همچنان پخش نمی‌شود البته جلساتی برای حل این مساله برگزار شده اما ظاهرا نتیجه نداده.

در همه جای دنیا این مساله وجود دارد و باشگاه‌ها حق پخش مسابقات‌شان را دریافت می‌کنند. الان هم فدراسیون حقش را می‌خواهد و به نظرم زودتر از اینها باید اقدام می‌کردند. همانطور که گفتید من هم شنیدم که جلساتی برگزار شده و امیدوارم هرچه زودتر این مساله حل شود تا کسانی که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند از منازل‌شان بازی‌ها را تماشا کنند. پخش شدن بازی‌ها بیشتر به هواداران شهرستانی تیم‌های پرطرفدار کمک می‌کند تا بازی تیم‌های محبوب‌شان را پیگیری کنند و نخواهند هر هفته از این شهر به آن شهر بروند تا بازی تیم‌های محبوب‌شان را ببینند.

برای بازی استقلال-پارسه به ورزشگاه آزادی رفتید و ظاهرا خیلی هم مورد تشویق آنها قرار گرفتید؟

بله، البته آنها همیشه نسبت به من لطف داشتند حتی زمانی که در پرسپولیس هم بودم این مساله وجود داشت و به الان که در کادر فنی تیم ملی هستم مربوط نمی‌شود. من هم همواره سعی کرده‌ام که این ارتباط خوب دو طرفه را حفظ کنم.

اما شاید الان نوع سوال‌هایی که از شما در کوچه و خیابان می‌شود فرق کرده باشد.

طبیعتا همینطور است. به حدی علاقه‌مند در فوتبال هست که هرجا با ما برخورد دارند سوالات فوتبالی می‌پرسند و بالطبع سوال‌هایی هم در مورد تیم ملی مطرح می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد