تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در نشست مشترک مسئولان فدراسيون با سرمربي تيم ملي، دستيار وي انتخاب شد.



به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در اين جلسه که علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و سرمربی تیم ملی حضور داشتند، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی کی روش انتخاب شد.

نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی و علی کریمی به زودی برگزار خواهد شد.





 علي کريمي ملي پوش سابق فوتبال ايران دقايقي پيش به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي ايران معرفي شد .

کریمی که در روزهای گذشته با حضور در تمرین تیم‌ملی خبرساز شده بود، از دقایقی دیگر مقابل خبرنگاران می‌ ایستد و به سئوالات آنها پاسخ می‌ دهد.


 


 علي کريمي ستاره سابق تيم ملي فوتبال ايران که همواره ترديدهايي درباره احتمال حضورش روي نيمکت يک تيم فوتبال وجود داشت ، سرانجام به عنوان دستيار کارلوس کي روش کار خود را در تيم ملي آغاز خواهد کرد.

این یک چالش مهم برای کریمی است که پیش از این تجربه مربیگری نداشته است . او که کی روش امروز در نشست مطبوعاتی ویژگی های مختلفی را برایش برشمرد ؛ از بالاترین پله کار خود را آغاز می کند جایی که طبعا و در حالت عادی نیاز به حضور مربیان باتجربه دارد . با این حال ، کریمی که یکی از چند دستیار سرمربی تیم ملی است ؛ با حضورش در کادر حرف و حدیث های مربوط به کادر ایرانی را تاحد زیادی کاهش می دهد و البته با توجه به محبوبیت ویژه اش در فوتبال ایران کمکی به تیم ملی هم خواهد کرد .

نکته مهم در باره این انتخاب ، عزم کریمی برای مربی شدن است . امیدواریم مربیگری برای این بازیکن به شدت مورد علاقه فوتبالدوستان مثل کریم باقری یک شغل تفننی و کناری نباشد . نکته این است که او بالاتر از چهره هایی مثل مهدوی کیا و هاشمیان که زودتر از او الک را آویخته اند شانس آموزش مستقیم از کارلوس کی روش را دارد . 

 

علي کريمي که امروز بعد از ظهر به سمت مربي گري تيم ملي فوتبال منصوب شده است در کنار کارلوس کي‎روش تماشاگر ديدار پرسپوليس و استقلال خوزستان است.

عکس کریمی به عنوان مربی تیم ملی

عکس کریمی به عنوان مربی تیم ملی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد