تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل ذوب آهن اصفهان که براي مذاکره با مسئولان استقلال و پرسپوليس براي واگذاري محسن مسلمان به تهران آمده است، ظهر امروز در جلسه‌اي با افشارزاده و قلعه نويي شرکت کرد.



به گزارش "تک گل" در حالی که گفته می‌شود محسن مسلمان در نیم فصل دوم لیگ برتر راهی تهران خواهد شد و مدیرعامل ذوب‌آهن برای مذاکره با این دو تیم به تهران آمده است.

سعید آذری درباره جلسه یک ساعته‌اش با مسوولان استقلال برای واگذاری محسن مسلمان اعلام کرد: با مسوولان استقلال در این‌باره حرف زدیم و طبق توافقات انجام شده احتمال حضور مسلمان در استقلال 80 درصد است و طی چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

مدیرعامل ذوب آهن درباره درخواست پرسپولیسی‌ها نیز گفت: ما با پرسپولیس هم در این باره حرف زدیم و از آنها برای واگذاری مسلمان دو بازیکن‌شان را درخواست کردیم و اگر مورد قبول‌شان واقع شود شاید با این تیم به توافق برسیم. پرسپولیسی‌ها خواهان قرارداد یک و نیم ساله با مسلمان هستند و ما نیز دو بازیکن از این تیم درخواست کرده‌ایم و همه چیز به توافق دو باشگاه بستگی دارد.

وی در پایان گفت:توافق ما با باشگاه استقلال مالی بوده و تقریبا 80 درصد حضور مسلمان در این تیم قطعی شده است.

این در حالی است که یکی از همبازیان مسلمان در این باره اعلام کرده این بازیکن در تمرینات از تمایل خود برای حضور در پرسپولیس خبر داده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد