تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 همانطور که پيش‌بيني مي‌‌شد باشگاه ذوب‌آهن با انتقال محسن مسلمان به پرسپوليس موافقت نکرد تا اين بازيکن در آستانه پيوستن به استقلال قرار بگيرد.



در حالی که پرسپولیسی ها مدت ها قبل خواهان به خدمت گرفتن محسن مسلمان بوده و نامه نگاری هایی نیز در این رابطه با باشگاه ذوب‌آهن انجام داده بودند، اما به نظر می‌ رسید سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن بیشتر از آنکه راغب به انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس باشد، ترجیح می‌ داد تا این بازیکن نیم فصل دوم در استقلال توپ بزند.

بر همین اساس آذری وارد مذاکرات مستقیم با مدیرعامل آبی ها شد. به گونه ای که درخشان و پرسپولیسی ها نیز وقتی با واکنشی از سوی ذوبی ها بابت درخواستشان برای انتقال مسلمان به پرسپولیس مواجه نشدند، تصمیم گرفتند به دنبال مذاکره با باشگاه دیگر بر سر انتقال یک هافبک چپ پا باشند.

به هر حال به نظر می‌ رسد پیش‌بینی پرسپولیسی ها و حمید درخشان به واقعیت نزدیک شده و مسلمان از بیشترین شانس برای حضور در استقلال برخوردار باشد.




 محمد قاضي مهاجم جدايي طلب استقلالي ها در يک قدمي حضور در پرسپوليس قرار دارد.

 قاضی که دو فصل پیش به واسطه اتفاقاتی که بین او و علی دایی رخ داد، از این تیم جدا شد. به استقلال رفت و بازی های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. حال با توجه به جذب چند مهاجم توسط قلعه‌نویی در استقلال او در فکر جدایی از این تیم است.

قاضی ظهر امروز برای پیگیری مطالباتش و جدایی از استقلال راهی این باشگاه شد اما به دلیل برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال موفق به دیدار با افشارزاده نشد. گفتنی است که قاضی مطالبات زیادی از آبی‌پوشان تهرانی دارد.

در همین ارتباط شنیده می‌ شود که او با پیشنهاد پرسپولیسی ها به عنوان بازیکن آزاد مواجه شده و قرار است طی امروز یا فردا مذاکرات نهایی اش را با درخشان و طاهری مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس انجام دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد