تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 به نظر مي‌ رسد انتقال محسن مسلمان به استقلال در شرايطي قرار گرفته که انجام نشود.



صبح امروز اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن در جلسه ای با حضور سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن مراتب ناراحتی خود را از عقد قرارداد داخلی محسن مسلمان با باشگاه استقلال اعلام کردند. به گفته یک منبع آگاه در این جلسه تاکید شده مسلمان یک و نیم فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و نمی‌ تواند این تیم را به مقصد استقلال یا هر تیم دیگری ترک کند.

آنچه که در این جلسه به سعید آذری ابلاغ شده، این است که مسلمان تنها در شرایطی به استقلال خواهد رفت که آندرانیک تیموریان بازیکن شاخص استقلال لباس ذوب‌آهن را به تن کند. در غیر این صورت این انتقال صورت نخواهد پذیرفت. نکته جالب پیشنهاد یک میلیاردی ذوب‌آهن به پرسپولیس بوده در حالی که سبزپوشان اصفهانی از استقلال تنها 500 میلیون تومان درخواست کرده بودند. در نهایت مسلمان تنها به شرطی ذوب‌آهن را ترک می‌ کند که یک بازیکن به جای او به جمع سفید و سبزپوشان ملحق شود.

مسلمان در تمرینات ذوب در این هفته حضور نداشته و در بازی مقابل تراکتور نیز غایب خواهد بود. یحیی گل‌محمدی از نظر فنی علاقه چندانی به حفظ او ندارد اما قصد دارد با توجه به ارزش این بازیکن، در یک مبادله نقاط ضعف و قوت خود را به به بهترین شکل ترمیم کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد