تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اين روزها در خصوص وضعيت انصاري‌فرد، نکونام و شجاعي حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح شده که محمودرضا فاضلي مديربرنامه اين بازيکنان آخرين شرايط آن‌ها را تبيين مي‌کند.

فاضلی در گفت و گویی در رابطه با آخرین وضعیت این بازیکنان توضیحات کاملی داد.

کریم از امروز در تمرینات اوساسونا

ما در طی دو هفته اخیر جلسه ای با مربی و مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا داشتیم و با هم ناهاری خوردیم. کریم هم در این جلسه حضور داشت، بعد از صحبت هایی که انجام دادیم از مسئولان باشگاه خواستیم چند روز فرصت بدهند تا بازیکن فکرهایش را بکند. همچنین به مربی و مدیر ورزشی رئال ساراگوسا جلسه ای داشتیم و با مسئولان یک تیم آلمانی در نهایت کریم انصاری‌فرد به این جمع بندی رسید که اوساسونا بهتر است و اروپا را انتخاب کرد. پیرو این تصمیم گیری عقد قرارداد انجام شد و او دو سال با اوساسونا قرارداد بست و از امروز در تمرینات این تیم شرکت می کند.

نام تیم آلمانی را نمی‌گویم

با توجه به اینکه نام تیم آلمانی رسانه ای نشده تمایل ندارم من هم نام این تیم را اعلام کنم. این سوال مطرح شده که در سال دوم قرارداد در صورت عدم صعود اوساسونا به لالیگا احتمال جدایی انصاری‌فرد وجود دارد که من هیچ وقت در خصوص جزییات قرارداد بازیکنانم صحبت نمی کنم و این بندهای قرارداد محرمانه است.

ایرانی‌ها در اوساسونا محبوب هستند

مزیت حضور در اوساسونا این است که هواداران این تیم ذهنیت خوبی نسبت به بازیکنان ایرانی دارد و بازیکنان ایرانی را در حد ستاره می دانند. نکونام و شجاعی در این تیم خوب کار کردند و به همین خاطر این ذهنیت به وجود آمد. همین مسئله می تواند کمک کند تا کریم در اوساسونا موفق باشد.

انصاری‌فرد می‌خواست پیشرفت کند

در جلسه ای که با مسئولان و مربی اوساسونا داشتیم متوجه شدیم اوساسونا با 2 مهاجم بازی می کند و انصاری‌فرد برای حضور در ترکیب شانس خوبی دارد. انصاری‌فرد پیشنهاد یک میلیون دلاری هم از الکویت داشت اما ترجیح داد با رقم پایین تر به اوساسونا بپیوندد. اینکه انصاری‌فرد چنین تصمیمی گرفته خیلی خوب است چون او می خواهد از اروپا شروع کند و خودش را نشان دهد. با توجه به سن و سالی که از انصاری‌فرد دارد می تواند در سال های آینده در تیم های عربی بازی کند و این فرصت را دارد.

آی تی سی نکونام صادر می‌شود

اقدامات لازم برای صدور آی تی سی نکونام انجام شده و این بازیکن در فوتبال اسپانیا شناخته شده است. اسپانیایی ها تمایل داشتند نکونام را به خدمت بگیرند و در نهایت این توافق انجام شد و قرارداد امضا شد، قرارداد نکونام 2 ساله است و در این تیم از جایگاه بالایی برخوردار است. او تلاشش را برای کمک به تیم می کند. نکونام در اوساسونا شماره 6 می پوشد و کریم 12.

نگران شجاعی نیستیم

درست است که مهلت نقل و انتقالات در اروپا دوشنبه شب به پایان می رسد اما جای نگرانی وجود ندارد، شجاعی بازیکن آزاد است و می تواند بعد از پایان مهلت فیفا قراردادش را به عنوان بازیکن آزاد امضا کند، او هم از اسپانیا و هم از جاهای دیگر پیشنهاد دارد ولی در چند روز آینده وضعیت قراردادش مشخص می شود. به همین خاطر نگران پایان نقل و انتقالات در اروپا نیست.

درباره حاج صفی حرف نمی‌زنم

به رغم اینکه شرایط حضور حاج صفی در انگلیس فراهم شده بود اما مشکلی موجب شد تا او نتواند قرارداد امضا کند. ترجیح می دهم در این باره صحبتی نکنم. امیدوارم مشکلات مهرداد پولادی هم حل و فصل شود و تمام تلاشمان را می کنیم.

دژاگه و گوچی باید رضایت نامه می‌گرفتند

درباره دژاگه و قوچان نژاد باید بگویم مصدومیت اشکان برطرف شده و مشکلی ندارد در خصوص قوچان نژاد هم خبر تازه ای نیست. قوچان نژاد با تیم استاندارد لیژ بلژیک پیش از اینکه من مدیربرنامه هایش باشم قرارداد 5 ساله امضا کرد و بعد به صورت قرضی به چارلتون منتقل شد، مدیر چارلتون، صاحب همان استانداردلیژ است. به همین خاطر آنها انتظاراتی داشتند برای صدور رضایت نامه که باید برآورده می شد. دژاگه هم خودش تصمیم گیرنده نبود و باید خواسته های مسئولان باشگاهش را برآورده می کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد