تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 قهرمان اولدترافورد نشان داده که تمايل دارد تا در تابستان سال آينده به ليگ برتر بازگردد، اما علاوه بر يونايتد چلسي و من‌سيتي نيز به دنبال امضاي قرارداد با او هستند.



بنا به گزارش‌ها رونالدو به خاطر فروش دوست نزدیکش دی‌ماریا عمیقاً از بودن در مادرید ناراضی است، و نارضایتی خود را علنا بیان کرده است: «من نمی‌توانم همیشه آن‌چه که در فکر دارم را به زبان بیاورم. در این صورت فردا تیتر همه‌ی صفحات اول می‌شود و من این را نمی‌خواهم. اما اگر دست من بود، هیچ وقت این کار [فروش آنخل] را انجام نمی‌دادم.»

علی‌رغم نقش کلیدی دی‌ماریا در موفقیت رئال در لیگ قهرمانان، فلورنتینو پرز با خروج او از مادرید موافقت کرد و با رقم خیره‌کننده‌ی ۶۴ میلیون پوندی خامس رودریگز را به خدمت گرفت. همچنین پس از جذب تونی کروس از بایرن مونیخ اجازه داد تا ژابی آلونسو در جهت عکس او حرکت کند. این تغییر و تحولات سبب شده که رئال در بازی‌های ابتدایی خود در این فصل لالیگا با مشکل مواجه باشد که شکست خانگی برابر اتلتیکو در شهرآورد مادرید مهم‌ترین نشانه‌ی این مشکلات است. این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا رونالدو برای خروج از سانتیاگو برنابئو بی‌تاب باشد.

مورینیو سرمربی آبی‌های لندنی ۶۰ میلیون پوند برای خرید رونالدو در تابستان آینده کنار گذاشته است، اما فان‌خال امیدوار است که رونالدو خواهان پیوستن به دوستش دی‌ماریا باشد و در نظر دارد تا از رابطه‌ی نزدیک رونالدو و دی‌ماریا برای کشیدن او به سمت اولدترافورد سود ببرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد