تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، دوربين هاي شبکه لاسستا در جريان ديدار يکشنبه شب رئال مادريد و لوانته، کريستيانو رونالدو را در حال توهين به هواداران رئال شکار کردند.



کریستیانو رونالدو در سطح همیشگی خود در سال جدید میلادی ظاهر نشده و این را خودش نیز می داند. رونالدو که در فصل جاری و تا ماه ژانویه، در 26 بازی رسمی برای رئال، 31 گل، متوسط 1.19 گل در هر بازی به ثمر رسانده بود، از ابتدای ژانویه 2015، در 14 بازی رسمی برای رئال، تنها 9 گل، متوسط 0.64 گل در هر بازی به ثمر رسانده که نشاندهنده افت محسوس برنده توپ طلای 2014 است.

او در جریان بازی با لوانته برای زدن گل و رسیدن به لئو مسی در صدر جدول گلزنان بی تاب نشان می داد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد. کریستیانو در جریان این بازی کاملا عصبی و پرخاشگر نشان می داد. در صحنه به ثمر رسیدن گل اول رئال توسط بیل، این مساله به عینه مشهود بود.

به نقل از as، دوربین های شبکه لاسستا نیز در دقیقه 81 بازی، رونالدو را در حال توهین کلامی به بخشی از هواداران حاضر در برنابئو شکار کردند. او که یک فرصت خوب را با بی دقتی از دست داده بود، از سوی عده ای از هواداران هو شد و بلافاصله با شنیدن اعتراض آن دسته از هواداران، رو به آنها کرده و از عبارت لعنت به همه شما استفاده کرد. پیش از این، او در ماه می سال 2013 مشابه همین کار را در قبال مورینیو و کارانکا انجام داده بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد