تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تيم آژاکس و بارسلونا، امشب در دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان در ورزشگاه آمستردام آره‌نا شهر آمستردام به مصاف يکديگر خواهند رفت.



ستاره اروگوئه ای در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

آژاکس

با وجود شکست در بازی رفت، آژاکس پس از آن عملکرد خوبی داشته و 3 پیروزی پیاپی به دست آورده است که همگی آنها پر گل بوده اند. در حقیقت آنها در 3 بازی، 11 گل به ثمر رسانده اند. در صورت پیروزی در بازی امشب، در 1 امتیازی بارسا قرار خواهند گرفت و کار شاگردان لوئیس انریکه را سخت خواهند کرد. دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که دو پیروزی برای بارسا و یک پیروزی برای آژاکس به ثبت رسیده است. ویکتور فیشر، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب آژاکس برای بازی امشب خواهد بود.

بارسلونا

با شروع خوب در لالیگا ، شاگردان انریکه پس از شکست مقابل رئال مادرید دچار افت شدند و در خانه مقابل سلتاویگوو شکست خوردند. با حضور سوارز در ترکیب تیم، زوج حمله ی بارسا تکمیل شده ولی با این حال، مهاجم اروگوئه ای در بازی پیشین کار خاصی نتوانست انجام دهد. حال او در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. همچنین لیونل مسی در دو بازی اخیر خود گلزنی نکرده و تنها به 2 گل نیاز دارد تا به رکورد 71 گل رائول دست پیدا کند. رونالدو به یک گل نیاز داشت که شب گذشته موفق به گلزنی نشد. آندرس اینیستا، جرمی متئو، سرجی روبرتو و توماس فرمائلن، مصدومین بارسا برای بازی امروز هستند.




 دو تيم بايرن مونيخ و رم، امشب در دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان، در ورزشگاه آليانز آره‌نا شهر مونيخ به صماف يکديگر خواهند رفت.

قهرمان آلمان در خانه دورتموند موفق شد 7-1 این تیم را شکست دهد و حالا در خانه، میزبان گرگ‌هاست.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا در روزهای خوبی به سر می‌برند. آنها در حال حاضر در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک تساوی کسب کردند. در آخرین دیدار خود موفق شدند 2-1 دورتموند را شکست دهند تا با روحیه ای مضاعف، پا به دیدار مقابل رم بگذارند. همچنین بایرن تا به اینجای کار، شکستی تجربه نکرده و 15 بازی ، شکست ناپذیر بوده است.

رم

پس از شروعی خوب در اوایل فصل، شاگردان رودی گارسیا دچار افت شده اند. در 5 بازی اخیر، دو پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده اند و در جدول سری آ، با 3 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده ی دوم هستند. آنها در بازی رفت، با نتیجه 7-1 در خانه تحقیر شدند و حالا باید در آلیانز آره‌نا، منتظر یک فاجعه ی دیگر باشند. اوضاع مصدومین رم به هیچ وجه خوب نست و آنها 5 بازیکن خود برای این بازی را در اختیار نخواهند داشت. مایکون، لئوندرو کاستان، دیوید آستوری، کوین استروتمن و مارکو بوریلو، مصدومین رم برای بازی امروز خواهند بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد