تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بایرن مونیخ در زمین شاختار با نتیجه 0-0 متوقف شد.



بازی طبق انتظار با برتری بایرن مونیخ در مالکیت و جریان بازی آغاز شد و اولین فرصت جدی را هم بازیکنان این تیم خلق کردند اما ضربه شواین اشتایگر از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 11 بار دیگر بازیکنان بایرن صاحب موقعیت شدند اما ضربه آرام مولر را مدافعین شاختار از جلوی دروازه دور کردند. دقیقه 25 اولین موقعیت جدی شاختار خلق شد، اما ضربه آزاد راکیتسکی را نویر در دو مرحله مهار کرد. دقیقه 31 روی همکاری زیبای ریبری و مولر بایرنی ها تا آستانه باز کردن دروازه پیاتوف پیش رفتند اما ضربه او به بالای دروازه زده شد. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بازی آرام دنبال شد و تنها موقعیت جدی این بازه از بازی ضربه پای چپ ریبری بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را شاختار بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی پرس شدید این تیم مانع از خلق موقعیتی جدی روی دروازه این تیم شد. در دقیقه 65 و در حالی که بازی آرام دنبال می شد ژابی آلونسو در میانه میدان مرتکب خطا شد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. بعد از اخراج آلونسو پپ دست به تعویض زد و بادشتوبر را به جای مولر وارد میدان کرد. بعد از 10 نفره شدن بایرن بیشتر در فکر کنترل جریان بازی بود و تا حد زیادی در این امر موفق بود. دقیقه 83 ضربه روبن به دست راکیتسکی برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی نکرد.  دقایق پایانی بازی هم بدون اینکه خطری روی دروازه ها ایجاد شود سپری شد و بازی رفت دو تیم 0-0 مساوی به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد