تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سيتي موفق شد با هت تريک آگوئرو، در دقايق پاياني مقابل بايرن به پيروزي برسد.


نتایج بازیهای لیگ قهرمانان اروپا 5/9/93

سیتی که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود به مرحله بعدی، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت، در دقایق پایانی توانست شکست را با پیروزی عوض کند.

باواریایی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و دقیقه نه سباستین رودی توانست موقعیتی جدی روی دروازه تیم میزبان خلق کند که شانس با او یار نبود و در زدن گل ناکام ماند.

در این دقایق آمار 71 درصدی مالکیت توپ خبر از برتری مسلم ژرمن‌ها می‌داد؛ ولی دقیقه 20 بازی آگوئرو به سمت دروازه مانوئل نویر پیش رفت، مهدی بن‌عطیه وی را با خطا متوقف کرد؛ داور تشخیص خطای پنالتی داد و مداع مراکشی بایرن از زمین اخراج شد. این ضربه توسط خود آگوئرو زده شد و گل اول بازی را به سود میزبان رقم زد.

بعد از این گل سیتی سوار بر بازی شد و دقیقه 35 یک ضربه آزاد هم به دست آورد که جدی‌ترین موقعیت این تیم بعد از گل اول بود؛ اما لمپارد نتوانست از این ضربه استفاده کند. دقیقه 40 ژابی آلونسو روی حرکت دانته توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در حالیکه می‌رفت نیمه اول با حساب 1-1 مساوی به پایان برسد، رابرت لواندوفسکی دقیقه 45 گل دوم بایرن مونیخ را وارد دروازه میزبان کرد.

نیمه دوم پر از اشتباهات فردی بود و بازی خوب و پرهیجانی را شاهد نبودیم. سیتی محافظه‌کارانه بازی می‌کرد و شجاعت لازم را برای خطر کردن نداشت و از ترس دریافت گل سوم، حمله همه جانبه‌ای را به سمت دروازه بایرن ترتیب نمی‌داد.

در دقیقه 85 جریان بازی تغییر کرد و آگوئرو گل دوم خودش و سیتی را وارد دروازه نویر کرد. تیم انگلیسی که امیدهایش را دوباره به دست آورده بود، پنج دقیقه بعد باز هم توسط آگوئرو به گل رسید تا این دیدار بر خلاف جریان حاکم بر بازی پرگل شود و تیم میزبان که عملکرد ضعیف‌تری داشت، 3 بر 2 به برتری دست یابد.




  چلسي با ارائه نمايشي درخشان، موفق شد با 5 گل از سد شالکه بگذرد.

امشب در شهر لندن تیم چلسی پذیرای شالکه آلمان بود و توانست با نتیجه پر گل 5 بر 0 حریفش را شکست دهد.
این بازی نخستین تقابل روبرتو دی‌متئو سرمربی ایتالیایی آبی‌های گلزن‌کرشن با تیم سابقش بود که مربی ایتالیایی شکست سنگینی را متحمل شد.
چلسی شروعی طوفانی داشت و در دقیقه یک دیگو کاستا صاحب موقعیتی عالی شد اما فارمن سنگر‌بان شالکه توپ را با پا دفع کرد. ولی درست یک دقیقه بعد دروازه‌اش باز شد. جان تری روی پاس فابرگاس چلسی را یک بر صفر پیش انداخت. در این دقایق بازیکنان شالکه در شوک بسر می‌بردند و چلسی میانه میدان را در دست گرفته بود. از دقیقه 20 ژرمن‌ها کم کم بیدار شدند و در حفظ توپ بهتر عمل کردند. کوین پرینس بواتنگ در تلاش برای خلق موقعیت روی دروازه پیتر چک بود اما توفیقی نداشت.

با اینکه چلسی در این دقایق آرام‌تر کار می‌کرد، اما آنها در دقیقه 29 موفق شدند یک بار دیگر به راحتی دروازه حریف را باز کنند. این بار ویلیان بورخس بود که تیم انگلیسی را به گل دوم رساند. دقیقه 43 می‌رفت که دروازه شالکه یکبار دیگر باز شود. اما فهرمن در مصاف با اسکار موفق به نجات دروازه‌اش شد. با این حال پیش از سوت پایان نیمه اول یان کرشهوف توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا شاگردان مورینیو با کسب نتیجه 3 بر 0 به رختکن بروند.
نیمه دوم بازی آرام‌تر پیگیری شد. چلسی بدون صرف انرژی زیاد سعی در حفظ نتیجه و ذخیره توان برای بازی‌های بعدی داشت. اما آنها با استفاده از فضاهای خالی موجود در تیم حریف توانستند با تیزهوشی چند فرصت دیگر خلق کنند و گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. دیدیه دروگبا در دقیقه 76 و رامیرس در دقیقه 78 دو گلزن تیم لندنی در نیمه دوم بودند تا این بازی با نتیجه پر گل 5 بر 0 به سود چلسی پایان برسد


 

 

از ساعت 23:15 دقیقه امشب شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نیکوزیا حریف نه چندان قدرتمند خود را باهتریک دیگری از لیونل مسی و اولین گل لوئیز سوارز با پیراهن بارسا شکست داده تا سرنوشت صدرنشین این گروه به دیدار حساس روز آخر رقابت ها در استادیوم نیوکمپ بین دو تیم پاریسن ژرمن و آیاکس آمستردام بکشد.

لحظات حساس بازی:

 دقیقه 27: پاس در عمق جوردی آلبا را لوئیز سوارز با حرکت استثنایی و بغل پای فنی و دقیق خود به گل اول خودش در پیراهن بارسلونا تبدیل کرد.

 دقیقه 38: شوت زمینی رافینیا را لئو مسی با بغل پای راست خود دچار تغییر مسیر کرد و به گوشه دروازه پاردو سنگربان امشب آپوئل نیکوزیا فرستاد.

 دقیقه 58: پاس در عمق دنی آلوز را باز هم لیونل مسی و این بار با تک ضربه تمام حرفه ای پای راست خود به گل سوم شاگردان لوئیز انریکه تبدیل کرد.

دقیقه 70: رافینیا با تکل نسبتا خشن خود در میانه میدان کارت زرد دوم خود را دریافت و از زمین مسابقه اخراج شد.

 دقیقه 87: پاس در عمق ماسکرانو در گوشه محوطه جریمه به پدرو رسید تا این مهاجم اسپانیایی با پاس رو به بیرون خود لیونل مسی را برای ثبت دومین هتریک خود در کمتر از چهار روز یاری کند.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی:

حاشیه بازی:

لیونل مسی فوق ستاره آرژآنتینی بارسا توانست با هتریک امشب خود پس از شکست رکورد تلمو زارا به عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا با ثبت رکورد 74 گل  پشت سر گذاشتن رائول گونزالس نام خود را به عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز به ثبت برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد