تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گواردیولا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار سختی پیش رو دارد.



به گزارش "تک گل" ، پپ گواردیولا که ساعاتی پیش در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:"

لوئیس انریکه ادعا کرده است که با وجود پیروزی 3-0، هنوز کار صعودشان قطعی نشده است. این سیاست کاری سرمربی بارسلوناست؟

با او هم عقیده هستم. در فوتبال هرگز نمی توانید از چیزی مطمئن باشید. بازی رفت تا دقیقه 77 بدون گل مساوی بود.

منتظر یک بازی مستقیم هستید؟

دوست دارم همینگونه باشد و هر زمان که به محوطه جریمه آنها برسیم گلزنی کنیم ولی توپ به همان سرعت که به دروازه بارسا می رسد، به دروازه ما هم خواهد رسید؛ چرا که بارسلونا در حال حاضر بهترین تیم دنیا در ضد حملات است. اگر سازمان یافته بازی نکنیم ما را جریمه خواهند کرد.

گلزنی بارسلونا در بازی برگشت

به این مساله فکر نمی کنم و نمی دانم که در بازی فردا چه پیش خواهد آمد. طبیعتا اگر از بارسا گلی دریافت کنیم باید 5 گل به آنها بزنیم تا به فینال برویم که بسیار بسیار دشوار خواهد بود. مساله مهم در بازی فردا، ابتدا خوب دفاع کردن است و سپس وضعیت بازی، شرایط ادامه کار را تعیین خواهد کرد.

گوتزه و لواندوفسکی

گوتزه یکی از گزینه های ما برای بازی فرداست. برای گلزنی باید موقعیت گل ایجاد کنیم و ماریو یکی از امیدهای گلزنی ما خواهد بود. در مورد لواندوفسکی هم باید بگویم که او یک پسر فوق العاده قدرتمند است که همیشه در تلاش برای گلزنی به سر می برد. ترک دورتموند و آمدن به مونیخ آسان نیست. همانطور که رفتن یک بازیکن از رئال به بارسا و برعکس دشوار است. بازی کردن بدون ماسک برای روبرت راحت تر است ولی او باید از خود محافظت کند.

درسی که از شکست سال گذشته در مقابل رئال گرفتید

رئال بازی رفت را 1-0 پیروز شده بود و خیلی زود هم با زدن 3 گل در نیمه اول بازی برگشت، پرونده بازی را به نفع خودش بست. آن روز صبر و تحملمان پایین بود و می خواستیم هر چه سریعتر به گل برسیم ولی اسیر ضد حملات رئال شدیم. در بارسلونا هم دیدید که پس از خوردن گل اول، بارسا چه ضد حملاتی زد. فردا باید بازی را با صبوری کنترل کنیم.

وضعیت روحی بازیکنان

مشکلی ندارند. بسیاری از بازیکنان من سابقه قهرمانی جام جهانی را دارند. باید کیفیت و قدرت خودمان را به بارسا تحمیل کنیم. مقابل بارسا حفط توپ کفایت نمی کند؛ باید شانس گلزنی خلق کنیم.

اگر به بارسلونا ببازید اعتبارتان را از دست نخواهید داد؟

یعنی اگر بارسلونا را ببریم، بهترین مربی دنیا خواهم شد؟ واقعا مزخرف است.  اگر خوب بازی کنیم خوشحال خواهم شد. من به عنوان مربی همه افتخارات ممکن را کسب کرده ام. حضور در نیمه نهایی افتخار بزرگی است و همه شانسمان را برای شکست بارسا و صعود به فینال امتحان خواهیم کرد. اگر تا به الان افتخارات زیادی کسب کرده ام، بدین خاطر بوده که بهترین بازیکنان دنیا را در تیمم داشته ام که بسیار مساله مهمی است. همیشه دوست داشته ام برای بازیکنانم بهترین مربی دنیا باشم نه برای اهداف شخصی.

بازیکنانتان به جبران نتیجه ایمان دارند؟

این بازیکنان پیش از این نشان داده اند که قادر به انجام چه کارهایی هستند. من یک مربی واقع بین هستم. شکست 3-1 به پورتو قابل قیاس با شکست 3-0 به بارسلونا نیست. از دقیقه 1 برای جیران نتیجه تلاش خواهیم کرد ولی باید ببینیم که در بازی چه پیش می آید.
بدون ریبری و روبن نمی توانیم برابر بارسا مدام در حالت حمله باشیم ولی می دانم که هواداران فردا از بایرن انتظار یک تیم هجومی را دارند. روبن و ریبری وزنه موثری در بایرن هستند و زمانیکه در زمین حضور دارند، فضاهای خالی زیادی را برای مهاجمان به وجود می آورند اما بدون این دو هم موفق به کسب قهرمانی بوندسلیگا شدیم.

صعود به فینال یک معجزه خواهد بود؟

اینقدر کیفیت داریم که بتوانیم این مساله را امتحان کنیم و پاپس نمی کشیم. این ششمین باری است که در نیمه نهایی حضور دارم. برای من همیشه حضور در این مرحله رویایی است. برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کرده ایم و قصد نداریم کوتاه بیاییم؛ با این حال اگر نتوانیم با شکست بارسا به فینال برسیم، خودکشی نخواهم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد