تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: شرايط داوري امروز به گونه‌اي بود که يک پيرزن کور هم مي‌تواند در مورد اشتباهات داور بازي صحبت کند.



  عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ملوان در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند بازی امروز از نظر فنی همه چیز داشت، متأسفانه در نیمه دوم شرایط ما کمی خراب شد چرا که مجبور شدیم 10 نفره بازی کنیم.

وی با بیان اینکه برای برد به میدان آمده بودیم، ادامه داد: یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد، ما تنها به پیروزی فکر می‌کردیم که متأسفانه این  اتفاق رخ نداد و باز هم نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در مورد شرایط داوری این مسابقات خاطرنشان کرد: در پنج بازی گذشته و حتی امروز داوران موقعیت 50 - 50 را علیه ما سوت می‌زدند، پنالتی علیه ما گرفتند و پنالتی‌ای که حق‌مان بود را اعلام نکردند، به نظر من یک پیرزن کور هم می‌تواند در مورد داوری امروز و اشتباهاتش حرف بزند. من دیگر در این خصوص صحبتی نمی‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد