تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

با وجود اينکه کمتر از يک هفته ديگر به بازي استقلال‌خوزستان با استقلال تهران باقي مانده با اين حال صحبت هايي در مورد تباني اين دو تيم به راه افتاده است.



در بازی هایی که استقلال با استقلال‌ خوزستان و استقلال اهواز در این سال ها داشته همیشه شایعاتی مبنی بر تبانی دو تیم مطرح شده است.

با این حال عبدالله ویسی در گفت‌وگو با "ورزش سه" این مساله را به صورت کامل تکذیب می‌ کند: واقعا این شایعات بی پایه و اساس و مسخره است. مگر می‌ شود مثلا ما به استقلال راه بدهیم که به ما گل بزنند و آن وقت خودمان آخر فصل سقوط کنیم. این دیگر از آن حرف ها است. از طرف به ماجرا نگاه کنید. مثلا استقلال که الان اینقدر فشار رویش است به ما اجازه بدهد که ما آنها را ببریم. بعد خود تماشاگران نمی‌ گویند که این چه بازی مسخره ای بود؟ واقعا این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد و نباید زیاد درباره آن صحبت کرد.

او ادامه داد: ما سال پیش در خطر سقوط بودیم و فولاد رفت‌وبرگشت ما را برد. خود شما بگویید آیا آنها نمی‌ توانستند اجازه بدهند ما پیروز شویم؟ حرف من این است که من در سال هایی که فوتبال بازی می‌ کنم هیچ وقت ندیده یک مربی و باشگاه تبانی کنند. دیده ام که یک ایجنت از بازیکنش می‌ خواهد مثلا جلوی فلان تیم ضعیف بازی کند. اما مگر می‌ شود یک مربی بتواند از 22 بازیکن بخواهد که بازی نکنند؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد