تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با وجود اينکه 3 روز از شکست استقلال خوزستان برابر پرسپوليس مي‌گذرد عبدالله ويسي هنوز هم از اتفاق‎هاي داوري ناراضي است.



او در این‎باره گفت: من هنوز هم سر حرف خودم هستم. در این بازی ما واقعا از داوری ضربه خوردیم، در صحنه پنالتی محمد نوری اصلا با میثم مجیدی برخورد نکرد، من فیلم این بازی را به برنامه نود فرستادم. اصلا داور صحنه را ندید و نمی‌دانم چطوری پنالتی اعلام کرد.

او ادامه داد: معلوم است که آقای عسگری باید از داورانش حمایت کند، هیچ بقالی نمی‌گوید دوغ من ترش است ولی ما واقعا از اتفاقات داوری ضربه خورده‎ایم. شما دیدید در بازی با ملوان، فولادخوزستان و نفت‎تهران ما از داوری لطمه خوردیم ولی من کوچکترین حرفی نزدم. من مشکلم با آقای جباری است و در مورد تیم خاصی حرف نمی‌زنم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مشکلش با جباری هم گفت: پیش از بازی به رئیس کمیته داوران نامه زدم و گفتم که این آقا با من مشکل دارد. او عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است و بارها نامه من را برای شرکت در کلاس‎های مربیگری گم کرده است. تا حالا هیچ وقت درباره داوران حرف نزده‎ام و فقط با این آقا مشکل دارم.

او در مورد قانون کمیته انضباطی که به موجب آن مربیان حق ندارند درباره داور حرف بزنند هم گفت: من نمی‌دانم دیگر این چه قانونی است. مگر اگر یک مربی بد نتیجه بگیرد هم از تماشاگران حرف نمی‌خورد؟ یا مثلا مدیران او را بازخواست نمی‌کنند؟ مگر خود رئیس کمیته داوران اگر کارش را بد انجام بدهد، جایش را به کس دیگری نمی‌دهد؟ چطور می‌شود داور هر چقدر اشتباه می‌کند کسی نمی‌تواند انتقاد کند، این منطقی نیست که ما نتوانیم در مورد داوری حرف بزنیم. به هر حال مربی هم عصبانی می‌ شود و نسبت به عملکرد تیمش حساس است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد