تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آماده‌ايم تا در تهران پرسپوليس را تحت تاثير خودمان قرار دهيم.



عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: ما آماده‌ایم در تهران پرسپولیس را تحت تاثیر میزان دوندگی، ‌جسارت تیمی و ضدحملات‌مان قرار دهیم تا مردم از نحوه بازی ما راضی باشند و سود ببرند.

پرسپولیس تیم بزرگی است و شرایط این تیم فرق نمی‌کند چرا که ما باید بزرگ فکر کنیم تا دست پر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تاکتیک این تیم برای بازی فردا افزود: تاکتیک تیمی را نمی‌توانم بگویم اما مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک توان بازیکنان و تمرکز آنهاست.

وی درباره بازیکنان مصدوم یا محروم استقلال خوزستان هم افزود: برای بازی فردا مصدوم نداریم اما روح‌الله سیف‌الهی دو اخطاره است و نمی‌‌تواند برای ما بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درادامه صحبت‌های خود در مورد روند تیمش اعلام کرد: ما در سه بازی اول با اختلاف یک گل بازنده می‌شدیم اما 5 هفته‌ای است که شکست نخورده‌ایم و در بازی‌هایی که به تساوی رسیدیم می‌توانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است، عنوان کرد:‌ دو بازی اخیر این تیم را دیده‌ام و پرسپولیس نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته که بخواهیم بترسیم اختلاف صدر جدول با انتهای جدول فقط در تفکرات است یک تیم خیلی راحت می‌تواند بالا بیاید و جای تیم‌ها در جدول تغییر پیدا کند. ما فردا برای پیروزی به میدان می‌آییم و اگر قرار بود مقابل پرسپولیس از قبل بازنده باشیم اصلا به تهران نمی‌آمدیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد