تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمد قاضي، مهاجم استقلال، بخاطر بيماري در تمرينات استقلال غايب است.



به گزارش تک گل ، مهاجم استقلال پس از گلزنی به نفت مسجدسلیمان، بیمار شده است و حتی نتوانسته در تمرینات استقلال حاضر شود.

راجع به شیرینی حرف نمی زنم

قرار است ظرف امروز یا فردا نماینده من در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و راجع به مشکل مالی فصل گذشته من با آقای رحیمی صحبت کند که هنوز ایشان در این مورد، تماسی نگرفته است. دوست ندارم دیگر درباره آقای شیرینی و صحبت هایی که می کند حرفی بزنم.

بازی به بازی بهتر می شویم

بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم، گرمای هوا فکر کنم تاثیر خیلی بدی روی تیم ما داشت ولی خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم و برنده از زمین بیرون بیاییم، مطمئن باشید هر هفته فوتبال زیباتری را از استقلال شاهد خواهید بود.

گرمازده شدم

متاسفانه دمای هوا باعث شد، گرمازده شوم. بعد از بازی حالم خیلی بد شد امروز هم زیر سرم رفتم و نتوانستم به همین علت در تمرینات استقلال حاضر شوم امیدوارم هر چه زودتر خوب شوم و به تمرینات برگردم.

هر چه امیرخان بگوید

بعد از گلی که مقابل نفت به ثمر رساندم بازیکنان این تیم رو به توپ های بلند آورده بودند، امیر قلعه نویی هم از من خواست در دفاع وسط بازی کنم. من قبلا هم گفته ام هر جا امیرخان بگوید همانجا بازی می کنم ولی مطمئنا بازی کردن در پست فوروارد را بیشتر از همه دوست دارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد