تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احتمال جدایی محمد قاضی از تیم فولاد زیاد شد.



به گزارش "تک گل"، فولاد شب گذشته با توجه به شکست برابر السد از لیگ قهرمانان حذف شد تا تمرکز شاگردان دراگان اسکوچیچ در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ به بازی‌های داخلی معطوف شود.

نکته جالب توجه در بازی شب گذشته غیبت محمد قاضی در ترکیب فولاد بود؛ مهاجم بلند قامت سرخ‌پوشان خوزستانی در لیست تیمش هم حضور نداشت تا شائبه اختلافش با کادرفنی این تیم بیشتر شود.

قاضی که پیش از این هم یک بار با دراگان به مشکل خورده بود و از ترکیب کنار گذاشته بود بار دیگر با تفکرات سرمربی فولاد خارج شد تا دامنه این اختلافات بیشتر شود. به نظر می‌رسد این اتفاق پایان فعالیت محمد قاضی در فولاد را رقم بزند و همانطور که دراگان پیش از این اشاره کرده بود هر بازیکنی در دایره تفکرات او مستحق یک بار گذشت است اما برای دومین بار نمی‌تواند از اشتباه آن بگذرد.

در حالی که مسوولان فولاد به شدت به دنبال کتمان این موضوع و اختلاف بین دراگان و قاضی هستند باید منتظر نیمکت‌نشینی و سکونشینی قاضی در دیدارهای باقی‌مانده بود و مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال باید به دنبال تیم دیگری باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد