تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رضا عنايتي اظهار داشت: تمام تلاش من اين است که گل بزنم و اميدوارم اگر موقعيت داشتم دروازه سپاهان را باز کنم.



کاپیتان تیم پدیده خراسان درباره مسابقه امروز ۲ تیم سپاهان و پدیده در مشهد گفت: به موضوع جدایی «کرانچار» توجه نداریم چرا که سپاهان یک تیم باکلاس و خطرناک است و حالا با آمدن سرمربی جدید (حسین فرکی) به این تیم «شوک» وارد شده است. آن ها از لحاظ تجربه برتر از ما هستند اما «انگیزه ای» که بازیکنان پدیده دارند، قطعاً کار سپاهان را مقابل ما سخت خواهد کرد.

«رضا عنایتی» در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی دروازه سپاهان را باز خواهی کرد، گفت: تمام تلاش من این است که گل بزنم و امیدوارم اگر موقعیت داشتم دروازه سپاهان را باز کنم. البته کار من آسان نیست چون سپاهان، مدافعان بسیار باهوش و خوبی دارد که این موضوع کار مرا سخت می کند.

مهاجم پدیده مشهد درباره این که روند شکست ناپذیری این تیم تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: الان هر تیمی جلوی ما بازی می کند، انگیزه زیادی دارد تا اولین شکست را به پدیده تحمیل کند. این موضوع کار ما را سخت می کند ولی تلاش می کنیم تا جایی که امکان دارد، نبازیم و این روند را ادامه دهیم. امیدوارم پدیده در نباختن رکورد بزند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد