تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان استقلال ادعا مي‌ کند که تيم‌ملي ايران در جام ملت هاي 2007 با تيمي که الان در اين مسابقات بازي مي‌کند، از نظر ستاره قابل مقايسه نيست.



رضا عنایتی گفت که تیم‌ملی کارش برای قهرمانی در جام ملت ها سخت است هر چند که در بازی اول بقیه تیم ها مدعیان خیلی قوی ظاهر نشدند.

مگر می‌شود بازی تیم‌ملی را نگاه نکرد؟
بازی تیم‌ملی، بازی ملی محسوب می‌ شود و اصلا نمی‌ شود از تماشای آن گذشت. ما با اجازه کادرفنی این بازی را دیدیم و من واقعا خیلی خوشحالم شدم وقتی دیدم که این تیم توانست بحرین را شکست دهد. با وجود مشکلات عدیده ای که تیم‌ملی داشت و نتوانست بازی های دوستانه خوبی برگزار کند، با این حال مشخص شد که تیم‌ملی با این شرایط هم می‌ تواند تیم اول آسیا باشد.

همه بچه ها عالی بازی کردند
از نظر من در بازی با بحرین همه بچه ها عالی بودند و من نمی‌ توانم نام یک بازیکن را به عنوان بازیکن برتر نام ببرم. من فکر می‌ کنم که ایران بازی منسجمی انجام داد اما این را فراموش نکنید که بچه ها نباید مغرور بشوند. هنوز چیزی تمام نشده است و باید به روزهای آینده خوشبین بود.

تیم 2007 را با تیم حالا مقایسه نکنید
واقعا این دو تیم از نظر شرایط بازیکنی اصلا قابل مقایسه نیستند. در تیم سال 2007 شش، هفت بازیکن ما در تیم های اروپایی بازی می‌ کردند و شرایط آن روزها بسیار خوب بود. آن تیم راحت می‌ توانست قهرمان آسیا شود اما مشکلاتی پیش آمد که ما از رسیدن به این مقام محروم شدیم.

زمان ما فدراسیون صاحب نداشت
زمانی که تیم 2007 در جام ملت های آسیا شرکت می‌ کرد، فدراسیون فوتبال صاحب نداشت و هیچ کس پیگیر کارهای تیم‌ملی نبود. به همین دلیل هم بود که ما نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم چون بازی های تدارکاتی خوبی نداشتیم.

این تیم جوان ها و باتجربه های خوبی دارد
از حرف هایی که زدم نباید اینطور برداشت کرد که این تیم‌ملی، تیم ضعیفی است. این تیم بازیکنان باتجربه ای دارد که خیلی کمک تیم اصلی می‌ کنند. همچنین جوان های تیم‌ملی نشان دادند که بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند.

می‌ توانیم قهرمان آسیا شویم
ما می‌ توانیم قهرمان آسیا شویم چراکه همیشه نشان داده ایم یک تیم منسجم و با اتحاد هستیم. اما قهرمانی واقعا سخت است چون در آسیا تیم های خوبی مثل ژاپن، کره و استرالیا بازی می‌ کنند. باید بازی به بازی پیش برویم تا انشاالله در پایان بازی ها رتبه خوبی بگیریم.

تیم های دیگر چیزی از خود نشان نداده اند
از نظر من تیم های مدعی جام ملت های آسیا کیفیت بالایی از خود نشان نداده اند. حالا یا این مساله بخاطر این است که تازه تمرینات بدنسازی شان شروع شده و یا شاید هم هنوز با هم هماهنگ نشده اند. من فکر می‌ کنم هنوز نمی‌ شود در مورد تیم های مدعی پاسخ دقیقی داد. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد